L’Associació Engrescats de les Terres de l’Ebre ha acollit sis gossos que divendres passat van ser requisats a un caçador de Santa Bàrbara per part d’agents del Servei de Protecció de la Natura de la Guàrdia Civil. Es tracta de cinc femelles i un mascle que, segons ha explicat Engrescats, “estan plens de paràsits i patixen sarna”. Els gossos es trobaven en un lloc petit, brut i sense aixopluc. “Dos de les gosses havien parit feia pocs dies i els cadells estaven dins d'una bossa de basura morts, matats al nèixer, la llet de les femelles els queia de les mames, sense cap cadell per alimentar”, explica l'associació. Segons Engrescats, se sumarà a la denúncia presentada contra el propietari per tenir els animals en estat de deixadesa.
Ara ja es troben a les instal·lacions de la protectora, el veterinari els ha visitat i han començat a pendre la medicació.
Requisats sis gossos a un caçador de Santa Bàrbara
L'associació Engrescats ha acollit els animals, que es trobaven en males condicions sanitàries
Ara a portada
Publicat el 06 de març de 2019 a les 18:47
Actualitzat el 06 de març de 2019 a les 20:50
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig