Este cap de setmana, previ a la Setmana Santa, hem de recordar que la matinada de dissabte a diumenge hi haurà el canvi d'hora, que ens portarà l'horari d'estiu. El dissabte serà un dia molt assolellat a gairebé tot el territori, excepte al vessant nord del Pirineu, que estarà ennuvolat gairebé tot el dia. En esta zona s'esperen precipitacions minses i poc abundants fins al migdia, amb la cota de neu situada als 1.800 metres.
Les temperatures mínimes i màximes seran més altes, i rondaran els 25ºC. Un dels principals inconvenients serà el vent als dos extrems del país. Hi haurà ratxes fortes de tramuntana a l'Empordà i de mestral a les Terres de l'Ebre, tot i que a partir de mitja tarda minvaran. En general, bufarà vent de component nord i oest entre fluix i moderat. El Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís de perill per vent.
El diumenge, a partir de mig matí, arribaran núvols alts que deixaran el cel mig ennuvolat en general. Les temperatures es mantindran i el vent bufarà fort a l'Empordà i a les Terres de l'Ebre, mentre que a la resta del territori les ratxes seran moderades. A partir del migdia començarà a minvar.
Dissabte
Diumenge
- -
- Foto: Laia Solanellas
ARA A PORTADA
-
-
El jutjat d'Amposta investiga dues persones per la venda il·lícita de monedes històriques d’alt valor Redacció
-
L'helicòpter del SEM amb base a Móra d'Ebre es traslladarà a Reus fins disposar del nou heliport Redacció
-
-
Tortosa completa la primera fase de la renovació del gimnàs del WIN i el nou espai de fitnes al solàrium Redacció
Publicat el
27 de març de 2015 a
les 20:48
Actualitzat el
27 de març de 2015 a les
20:52
Et pot interessar
-
Societat
Renovada la passarel·la de fusta del port de l’Ametlla de Mar
-
Societat
Hife reforça amb quinze busos les línies que connecten Terres de l'Ebre amb Tarragona i Barcelona
-
Societat
Reobert el tram de la Via Verda entre Bot i Prat de Comte després de l'arranjament d'un túnel
-
Societat
El Delta i l'interior de les Terres de l'Ebre viuran un minut de glòria amb l'eclipsi solar
-
Societat
El consum del CAT s'incrementa un 3,9% durant el 2025, fins als 77,4 hectòmetres cúbics
-
Societat
Tortosa s’incorpora al projecte Mapadeball amb alumnes dels instituts Dertosa i Cristòfol Despuig


