Quatre persones han quedat intoxicades per monòxid de carboni (CO), dues de gravetat, este diumenge a la matinada en una masia d'Alcanar (Montsià), segons ha informat el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). L'avís del succés s'ha rebut a les 02.15 hores en un habitatge situat al Camí del Llop de la urbanització Serramar. Una trucada ha alertat que els inquilins de la casa –dos adults i dos menors- es trobaven amb símptomes clars d'intoxicació per CO. Tres ambulàncies del SEM han traslladat els afectats als hospitals Moisès Broggi i Verge de la Cinta de Tortosa.
Quatre intoxicats per monòxid de carboni, dos de gravetat, en una masia d'Alcanar
El SEM ha traslladat els afectats al Moisès Broggi i al Verge de la Cinta de Tortosa
- Ambulància del SEM -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’abril de 2021 a
les 14:13
Actualitzat el
11 d’abril de 2021 a les
14:19
Et pot interessar
-
Societat
Nova estació meteorològica a l'Aldea per disposar d’informació precisa en temps real
-
Societat Un 67% més d’incendis a les Terres de l’Ebre en els cinc primers mesos de l’any
-
Societat
L’Ametlla de Mar habilita el pàrquing de Pixavaques per reforçar l’aparcament este estiu
-
Societat
Deltebre desplega un centenar d’activitats per dinamitzar l’estiu amb #ViuDeltebre
-
Societat Empreses forestals retiren arbres cremats del foc de Paüls sense cost per als propietaris
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
