El pròxim dissabte 6 d’octubre tindrà lloc la quarta baixada en piragua pel riu Ebre, oberta a tota la ciutadania i organitzada per la direcció del campus Terres de l’Ebre i Esports URV. El recorregut d’esta edició serà de Miravet a Benifallet, un dels trams més espectaculars des del punt de vista paisatgístic.
Esta diada lúdica i esportiva és oberta a tota la ciutadania per promoure l’esport dins i fora de la Universitat, fomentar lligams entre els estudiants dels diferents campus i, al mateix temps, donar a conèixer el riu Ebre des de dins. La inscripció es por fer fins al 4 d’octubre i inclou el servei d’autobús gratuït des de Tarragona, Reus i Tortosa fins a Miravet per facilitar al màxim la participació de la comunitat universitària i la població.
El programa, els preus i altra informació com el reconeixement acadèmic es pot consultar al mateix lloc web on cal fer la inscripció. La sortida serà a les 9:30 h a l’embarcador de Miravet, i l’arribada es preveu al voltant de les 14:00 h a l’embarcador de Benifallet, on esperaran els autobusos per a la tornada. El recorregut es pot fer amb piragua individual, amb un preu de 14 euros per a les persones vinculades a Esports URV i de 16 € per a la resta, o amb piragua doble, amb un cost de 28 i 32 euros en funció de la vinculació a Esports URV.
El recorregut de la piraguada té punts d’interès patrimonial com el poble de Miravet i el seu castell templer, el Pas de Barrufemes, amb les imponents parets de roca i frondosa vegetació, l’illa fluvial del Pastisset, on els participants podran parar a fer un descans, o el pas del Galatxo. Es tracta del tram més salvatge i verge de l’Ebre català.
Esta activitat compta amb el suport d’Esport.cat, l’Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre (Idece) i l’Ajuntament de Benifallet.
Quarta piraguada del Campus URV Terres de l’Ebre entre Miravet i Benifallet
Ja s'han obert les inscripcions per a la piraguada del dissabte 6 d’octubre i els participants disposaran d’autobús gratuït des de Tortosa, Reus i Tarragona
ARA A PORTADA
-
-
-
Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre Redacció
-
Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV Redacció
-
Condemnen la responsable de l'alberg d'animals de Camarles per maltractament i intrusisme professional Redacció
Publicat el 25 de setembre de 2018 a les 17:21
Actualitzat el 25 de setembre de 2018 a les 17:42
Et pot interessar
-
Societat Un any de la gran ferida al Coll de l'Alba: aixi evoluciona el bosc cremat al 2024
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc
-
Societat Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca