L'ICS Ebre dintre del marc del Programa Salut i Escola (PSiE) ha fet una intervenció de promoció de l’alimentació saludable i la prevenció de trastorns de la conducta alimentària, a un centenar d’alumnes de primer d’ESO de l’Institut Cristòfol Despuig, de Tortosa.
L’activitat ha sigut coordinada per Sonia Ponce López, referent del programa Salut i Escola, i realitzada conjuntament amb Marta Mauri Gómez, nutricionista recentment incorporada a l’ICS Ebre que dona suport als EAPs de Tortosa Est, Tortosa Oest i a la Línia Pediàtrica, i també, amb la coparticipació de tres alumnes del grau d’infermeria de la URV.
Promoció d'hàbits alimentaris saludables als alumnes de l’Institut Cristòfol Despuig
L'ICS Ebre vol promoure l’alimentació saludable i la prevenció de trastorns de la conducta alimentària, a un centenar d’alumnes de primer d’ESO de l’Institut Cristòfol Despuig
ARA A PORTADA
-
Vetlladores ebrenques denuncien una vulneració de drets: set dies de baixa de la Seguretat Social Joan Navarro
-
L’Institut Terra Alta es quedarà amb dues línies de 1r d’ESO i ràtios al límit legal el curs vinent Redacció
-
El Govern inverteix prop de 12 milions en la millora del ferm de la xarxa viària de l'Ebre i Tarragona Redacció
-
Itziar Segarra, nova directora general de Política Marítima i Pesca Sostenible en substitució de Toni Espanya Redacció
-
En marxa la instal·lació de plaques solars als pavellons de Remolins i del Temple a Tortosa Redacció
Publicat el
25 de febrer de 2022 a
les 16:24
Actualitzat el
25 de febrer de 2022 a les
16:38
Et pot interessar
-
Societat
La caminada solidària donarà el tret de sortida de la programació del 8-M a Alcanar
-
Societat
Tortosa impulsa el Mes Lila amb una programació diversa pel 8-M
-
Societat
Deltebre respon amb 9.454 al·legacions a l’atermenament de l’Estat
-
Societat
Trens Dignes critica les prestacions limitades de la integració tarifària a l'Ebre i exigeix la dimissió de Manel Nadal
-
Societat
Amposta redueix un 8,43% els fets delictius el 2025 i se situa per sota de dades del 2011
-
Societat
Unes obres a Ulldecona destapen restes de l’antiga muralla
