PortAventura ha anunciat, este dilluns, que la del 2023 es convertirà en la temporada més llarga de la seua història. El parc d'atraccions avançarà la seua obertura al 17 de febrer -un mes abans del que era habitual els últims anys- per poder celebrar la festivitat del Carnaval per primera vegada en els seus 26 anys de funcionament. Això suposarà que el ressort estarà obert un total de 276 dies, un 9% més que durant el 2021 i un 17% més que el 2019. La primera edició del Carnaval de PortAventura s'allargarà durant quinze dies, no consecutius. Es faran activitats especials durant els caps de setmana de febrer i març.
Durant el 2023, PortAventura també vol reforçar la seua aposta per la sostenibilitat i la digitalització. La companyia preveu inaugurar la planta fotovoltaica d’autoconsum més gran de la qual disposa un ressort vacacional a Espanya i que serà també una de les més grans d’Europa. Sota el nom ‘PortAventura Solar’, el projecte compta amb una inversió de prop de cinc milions d’euros.
PortAventura avançarà l'obertura el 2023 i celebrarà Carnaval
El parc d’atraccions obrirà portes el 17 de febrer i preveu la temporada més llarga de la seua història
- El ressort estarà obert un total de 276 dies. -
- Núria Torres / Mar Rovira
ARA A PORTADA
-
Els perits asseguren que a les autoescoles Roquetes-Temple es van blanquejar 2,7 milions i que existia una comptabilitat B Redacció
-
-
El Govern de l'Estat torna a iniciar el procés per delimitar el terme municipal de Deltebre Redacció
-
Catalunya té identificades des del 2021 les línies de tren més vulnerables al canvi climàtic Arnau Urgell i Vidal
-
Oberta en horari nocturn la línia Barcelona-Sant Vicenç de Calders per Vilanova per als trens de mercaderies Redacció
Publicat el 21 de novembre de 2022 a les 17:57
Actualitzat el 21 de novembre de 2022 a les 18:06
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa programa actes en memòria de les víctimes de l'Holocaust i pels drets humans
-
Societat
Tresorantic torna al pavelló firal de Remolins amb uns 50 expositors
-
Societat
En marxa la instal·lació de la nova planta de filtres de carboni per a la xarxa d’aigua potable a Flix
-
Societat
L’Ametlla de Mar es prepara per viure la Festa Major de la Candelera 2026
-
Societat
AnimaNaturalis recorre la decisió d’arxivar la denúncia per actes taurins fora de les dates autoritzades a la Ràpita
-
Societat
L'ANC de les Terres de l'Ebre organitza un bus per anar a la manifestació pel caos dels trens el 7 de febrer a Barcelona
