El grup de voluntaris "Platges Netes" de l'Ametlla de Mar ha ampliat la seva acció de neteja setmanal a dues amb un torn de tarda. La setmana passada es van realitzar a les platges de l’Estany Tort i al Port Olivet i en total es van recollir 300 litres de residus.
Una desena de persones es van reunir dimecres passat a la platja de l’Estany Tort, on es van recollir 120 litres de plàstics, 120 litres de resta i 1/8 de vidre d’una bossa de 120 L segons han informat en una entrevista a la Cala RTV. Dijous, la neteja va ser a la tarda a Port Olivet, on també una desena de persones van recollir 30 L de plàstics, 30 L de resta i també objectes com una bicicleta, una cadira de plàstic i un coixí.
La pròxima jornada serà demà dimecres 26 d’agost a les 8.45 h del matí a la cala Pepo i el dijous 27, a les 19 h, a la cala Xelín. Els interessats en participar, cal que es posen en contacte a través de l’Instagram @platgesnetes_lacala.
«Platges Netes»recull 300 litres de residus en una setmana a l'Ametlla de Mar
La pròxima neteja serà dimecres 26 d’agost a les 8.45 h del matí a la cala Pepo i el dijous 27 a les 19 h, a la cala Xelín
ARA A PORTADA
-
Tortosa rep una subvenció d'1,5 milions d'euros per fer el Centre de Creació Artística als Josepets Redacció
-
Trens Dignes tallarà dissabte la rotonda d'accés a l'AP7 a l'Aldea per exigir millores a les Terres de l'Ebre Redacció
-
La nova temporada d'«El foraster» ja té itinerari: els pobles que visitarà Quim Masferrer el 2026 Redacció
-
-
El Govern assegura que la represa de les obres d'ampliació no alentirà la construcció del nou hospital a Tortosa Redacció
Publicat el 25 d’agost de 2020 a les 20:05
Actualitzat el 25 d’agost de 2020 a les 20:44
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa destina més de 93.000 euros a l'adequació del pavelló firal de Remolins i el Parc de la Fira
-
Societat
La Ràpita renova el parc mòbil amb l'adquisició de set vehicles elèctrics
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
Interrompuda la circulació a l'R15 entre Faió-La Pobla de Massaluca i Casp i entre Pradell i Móra la Nova
