El grup de voluntaris "Platges Netes" de l'Ametlla de Mar ha ampliat la seva acció de neteja setmanal a dues amb un torn de tarda. La setmana passada es van realitzar a les platges de l’Estany Tort i al Port Olivet i en total es van recollir 300 litres de residus.
Una desena de persones es van reunir dimecres passat a la platja de l’Estany Tort, on es van recollir 120 litres de plàstics, 120 litres de resta i 1/8 de vidre d’una bossa de 120 L segons han informat en una entrevista a la Cala RTV. Dijous, la neteja va ser a la tarda a Port Olivet, on també una desena de persones van recollir 30 L de plàstics, 30 L de resta i també objectes com una bicicleta, una cadira de plàstic i un coixí.
La pròxima jornada serà demà dimecres 26 d’agost a les 8.45 h del matí a la cala Pepo i el dijous 27, a les 19 h, a la cala Xelín. Els interessats en participar, cal que es posen en contacte a través de l’Instagram @platgesnetes_lacala.
«Platges Netes»recull 300 litres de residus en una setmana a l'Ametlla de Mar
La pròxima neteja serà dimecres 26 d’agost a les 8.45 h del matí a la cala Pepo i el dijous 27 a les 19 h, a la cala Xelín

ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’agost de 2020 a les 20:05
Actualitzat el 25 d’agost de 2020 a les 20:44
Et pot interessar
-
Societat HIFE engega un concurs fotogràfic per la Setmana Europea de la Mobilitat
-
Societat Ordeig reclama unitat per donar valor als productes del territori a la Festa de la Sega de l’Arròs a Deltebre
-
Societat La línia ferroviària R15 quedarà tancada dos dies per obres
-
Societat El COPATE defensa el trasllat operatiu a Roquetes davant les crítiques
-
Societat La URV estudia des del Campus Terres de l'Ebre com abordar la prevenció del suïcidi en l'entorn universitari
-
Societat Els pobles de l’Ebre, al centre del nou pla del Govern per protegir-se dels incendis