El grup de voluntaris "Platges Netes" de l'Ametlla de Mar ha ampliat la seva acció de neteja setmanal a dues amb un torn de tarda. La setmana passada es van realitzar a les platges de l’Estany Tort i al Port Olivet i en total es van recollir 300 litres de residus.
Una desena de persones es van reunir dimecres passat a la platja de l’Estany Tort, on es van recollir 120 litres de plàstics, 120 litres de resta i 1/8 de vidre d’una bossa de 120 L segons han informat en una entrevista a la Cala RTV. Dijous, la neteja va ser a la tarda a Port Olivet, on també una desena de persones van recollir 30 L de plàstics, 30 L de resta i també objectes com una bicicleta, una cadira de plàstic i un coixí.
La pròxima jornada serà demà dimecres 26 d’agost a les 8.45 h del matí a la cala Pepo i el dijous 27, a les 19 h, a la cala Xelín. Els interessats en participar, cal que es posen en contacte a través de l’Instagram @platgesnetes_lacala.
«Platges Netes»recull 300 litres de residus en una setmana a l'Ametlla de Mar
La pròxima neteja serà dimecres 26 d’agost a les 8.45 h del matí a la cala Pepo i el dijous 27 a les 19 h, a la cala Xelín
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’agost de 2020 a
les 20:05
Actualitzat el
25 d’agost de 2020 a les
20:44
Et pot interessar
-
Societat
Avancen les obres de millora de la T-324 amb l’eixamplament del pont sobre el riu Sec
-
Societat
Mas de Barberans exigeix solucions als talls elèctrics: «El dia de l'apagada va ser un dia més»
-
Societat
Amposta formalitza un conveni per fomentar activitats educatives, socials i esportives inclusives
-
Societat
Joventut presenta a Benifallet el PNJCat 2030, el nou full de ruta de les polítiques juvenils
-
Societat
Segueix Aguaita a Google: així pots escollir-nos com la teva font preferida per no perdre't cap informació de les Terres de l'Ebre
-
Societat
La regió policial reconeix la tasca i el compromís dels agents de les Terres de l’Ebre
