Pagès Editors ha publicat un nou títol dins la col·lecció de novel·la gràfica Doble Tinta, 'Una gossa en un descampat'. El còmic adapta el text teatral de la dramaturga tortosina Clàudia Cedó del mateix nom sobre la mort perinatal. Sergi Belbel va dirigir l'obra de teatre l'any 2018 a la Sala Beckett, i el muntatge va ser guardonat amb els Premis de la Crítica, els Premis Butaca i el Premi Núvol Apuntador. El text explica la història de la Júlia i en Pau, una parella que perd el seu fill quan ella està embarassada de cinc mesos. Belbel va definir l'obra en el seu moment com "un Hamlet femení". El guió del còmic és de la mateixa dramaturga, i els dibuixos són de Nono Moreno.
"El viatge de la protagonista, la Júlia, les seves pors, els dubtes o la seva alegria (...) esdevenen un mapa necessari (...) tant per qui fullegi el còmic per primera vegada, com per qui va a veure l'obra al teatre o per qui té un descampat propi, potser encara per digerir", explica la dramaturga Carla Rovira al pròleg del llibre.
Pagès Editors publica l'adaptació al còmic de l'obra de teatre sobre la mort perinatal de la tortosina Clàudia Cedó
Societat
El guió d'"Una gossa en un descampat" és de la mateixa dramaturga, i els dibuixos són de Nono Moreno
ARA A PORTADA
-
-
Successos El temporal deixa una desena d’incidents i un ampli dispositiu de rescat a la costa de l’Ebre Sílvia Berbís Morelló | Joan Navarro
-
Successos Dos adults i un nadó queden a la deriva amb una embarcació avariada a la costa de l’Ametlla de Mar Joan Navarro
-
-
Economia Tortosa surt de la zona tensa residencial però alerta que la problemàtica d'accés a l'habitatge continua ACN
Publicat el
03 de març de 2023 a
les 19:18
Actualitzat el
03 de març de 2023 a les
19:29
Et pot interessar
-
Societat
Correfocs, gegants i focs artificials: la ciència que s'amaga darrere de la Festa de la Cinta
-
Societat
Alcanar recupera l’entorn natural de la Torre del Moro després de restaurar l’antiga pedrera
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
-
Societat
Roquetes es reivindica com a punt de trobada científica en el dia de l’eclipsi
