La 25a Trobada d'Economia de les Terres de l'Ebre ha demostrat el moment d'optimisme que viu el territori amb les oportunitats i la competitiva que demostren les últimes implantacions industrials al territori i la "privilegiada" situació geogràfica que ha estat decisiva per a l'arribada d'aquestes empreses. En la jornada també s'ha remarcat "les apostes per la sostenibilitat, les noves tecnologies o la recerca i la innovació", tot i el recés econòmic, la inflació i la situació d'incertesa global. Segons les dades, el Montsià i la Ribera d'Ebre han guanyat en competitivitat, augmenta de manera general la població al territori, i les Terres de l'Ebre tenen una oferta turística que encaixa en el perfil "postpandèmia" predominant.
El vicerector d’Economia de la URV, Juan Antonio Duro, ha reivindicat que les estratègies de futur de l'economia de les Terres de l'Ebre han de passar per l'atracció de població, la nova ruralitat, la industrialització, la marca territorial, la digitalització, la transició energètica i les millores en infraestructures.
Optimisme econòmic a l'Ebre per les oportunitats que generen les noves implantacions industrials
Societat
Un centenar d'assistents participen en la 25a Trobada d'Economia del territori a la URV
ARA A PORTADA
-
Economia Els aiguats amenacen l'inici de la collita d'olives i cítrics a les Terres de l'Ebre Joan Navarro
-
Política L'alcalde de Roquetes denuncia que va tancar les escoles davant la falta d'instruccions de la Generalitat Joan Navarro
-
Política Parlon replica les crítiques i defensa que els alcaldes tenen potestat per tancar les escoles en cas d'emergència ACN
-
Societat Santa Bàrbara reviu el malson de les inundacions amb una nova jornada de pluges devastadores ACN
-
Societat Ulldecona alerta de greus afectacions al sector ramader amb granges inundades i animals ofegats ACN
Publicat el
10 de novembre de 2022 a
les 19:02
Actualitzat el
10 de novembre de 2022 a les
19:11
Et pot interessar
-
Societat
Restablerta la circulació de l'R16 entre Ulldecona i Tarragona després de les afectacions pel temporal
-
Societat
Protecció Civil aixeca les restriccions de mobilitat a l’Ebre
-
Societat
Ulldecona, Tortosa i Amposta activen tres centres d'acollida per atendre els afectats pels aiguats
-
Societat
Una vintena de desallotjats i 19 rescats en vehicles durant les hores més crítiques dels aiguats
-
Societat
L'Ametlla de Mar, les Cases d'Alcanar i Mas de Barberans superen els 220 litres en l'episodi de pluges torrencials
-
Societat
La xarxa viària ebrenca recupera la normalitat de forma progressiva després dels aiguats
