Ja es poden sol·licitar els ajuts econòmics per incentivar l’ús dels espais coworking a Amposta. Unes ajudes que es van aprovar a finals de novembre i que ara s’han publicat al BOPT, pel qual les persones físiques o jurídiques que utilitzen els espais coworking de la ciutat ja les poden sol·licitar. En esta primera convocatòria, oberta fins al 28 de febrer, l’Ajuntament hi destinarà 5.000 euros del pressupost municipal. Pioneres arreu del país, està previst que es vagin perfilant en futures convocatòries.
Les persones que vulguin optar als ajuts hauran de fer ús d’espais de coworking ubicats a Amposta que, a més, formen part de l’Associació Cowocat o Cowocat Rural. Els ajuts es calcularan segons les despeses justificades d’acord amb l’ús de l’espai que faci el coworker, sigui mitja jornada o jornada sencera, i la quantitat de la subvenció serà del 50% (exclòs IVA) amb una estada mínima subvencionable de sis mesos en un màxim de dotze mesos, amb un topall de 800 euros pel total del període subvencionable.
Paral·lelament, esta setmana també s’ha iniciat el termini de sol·licitud dels ajuts econòmics a projectes municipals d’autoocupació, que es poden demanar fins a l’1 d’abril. Entre les novetats d’esta convocatòria hi ha la possibilitat que les persones treballadores autònomes i noves persones sòcies de cooperatives de treball associat amb alta al RETA puguin demanar aquestes ajudes, així com s’ha ampliat el termini perquè puguin sol·licitar-ho totes aquelles persones donades d’alta des de l’1 d’octubre de 2019 fins al 31 de març de 2021 i s’ha eliminat la necessitat d’haver estat a l’atur, que ja no és imprescindible. En aquesta convocatòria els ajuts disposen d’una partida de 30.000 euros i tenen un topall màxim de 2.000 euros per persona.
Oberta la convocatòria d’ajuts per a les persones usuàries dels espais de coworking d’Amposta
També s’ha obert el termini de presentació de sol·licituds als ajuts a projectes d’autoocupació municipals
ARA A PORTADA
-
El pla funcional del nou hospital universitari de les Terres de l'Ebre, adjudicat per 240.000 euros Redacció
-
Desarticulada una organització criminal dedicada al cultiu i distribució de marihuana a l'Ametlla de Mar i el Catllar Redacció
-
-
ACA i ajuntaments ebrencs acceleren les basses de laminació per reduir la força dels aiguats Redacció
-
El ple de Tortosa tomba les al·legacions de Junts i aprova definitivament el pressupost del 2026 Redacció
Publicat el
14 de gener de 2022 a
les 18:21
Actualitzat el
14 de gener de 2022 a les
18:28
Et pot interessar
-
Societat
Deltebre celebrarà els 50 anys amb una mirada a la memòria, la identitat i el futur
-
Societat
La Terra Alta homenatja els terraltencs deportats als camps de concentració nazis
-
Societat
Benifallet recorda els veïns deportats als camps nazis amb tres llambordes Stolpersteine
-
Societat
Amposta programa tallers, conferències i xerrades per celebrar les V Jornades de Cultura Menstrual
-
Societat
El COPATE inicia els tractaments de control del mosquit al delta de l’Ebre
-
Societat
Roquetes commemora el Dia Mundial contra l’LGTBI-fòbia amb l’Unicorns Party XXL
