El Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís per nevades que poden arribar fins als 500 metres al prelitoral sud i central a partir de la pròxima matinada. Segons el Servei Meteorològic, es preveu un episodi de nevades que s'iniciarà esta pròxima matinada als extrems nord-oest i sud-oest del país i que al llarg de divendres al matí podrà afectar al terç central del territori, des dels Pirineus fins al prelitoral de Tarragona i Barcelona, on la cota de neu podrà baixar dels 1.000 metres als 800.
No obstant, al prelitoral sud i central la cota encara podria baixar més i situar-se als 500 metres al matí. A causa del fort vent, a cotes altes del Pirineu es produirà el fenomen del torb. Protecció Civil ha activat la prealerta del pla Neucat arran d'esta previsió de nevades.
Nevades fins als 500 metres al prelitoral sud i central este divendres
El Servei Meteorològic preveu un episodi de nevades que s'iniciarà la pròxima matinada als extrems nord-oest i sud-oest del país

- Mapa de la pertorbació apropant-se, este dijous al vespre. -
- neteocat
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de gener de 2018 a les 20:17
Actualitzat el 25 de gener de 2018 a les 20:23
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries