Un home de 50 anys ha estat multat després d'accidentar-se al quilòmetre 1.115,6 de la carretera N-340, en terme municipal de l'Ametlla de Mar (Baix Ebre), mentre conduïa en estat d'embriaguesa un patinet elèctric. Els fets van tenir lloc dissabte 5 de novembre cap a dos quarts de set de la tarda. El telèfon d'emergències 112 va rebre un avís segons el qual hi havia una persona a terra en aquest punt de la carretera N-340, aparentment inconscient. Mossos d'Esquadra, Bombers i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) es van adreçar a l'indret i van comprovar que l'accidentat havia sofert lesions lleu. També van veure que presentava símptomes d'estar sota la influència de begudes alcohòliques.
Un cop assistit pels efectius del SEM els Mossos van sotmetre l'individu a les proves de detecció de begudes alcohòliques. Segons la policia, el resultat va ser de 0,97 mil·ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat, taxa que gairebé quadruplica la màxima permesa, de 0,25.
Multen un home que es va accidentar a l'N-340 amb un patinet elèctric conduint ebri
La prova d'alcoholèmia va donar una taxa de 0,97, gairebé el quàdruple del 0,25 permès
- Un agent inspecciona un patinet -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de novembre de 2022 a
les 18:59
Actualitzat el
25 de març de 2024 a les
15:13
L'home va ser traslladat al Centre d'Atenció Primària (CAP) de l'Ametlla de Mar, on se'l va atendre de les ferides lleus que havia sofert en l'accident.
Després els Mossos el van denunciar per les infraccions comeses, circular amb un patinet elèctric per una via interurbana i fer-ho amb una taxa d'alcohol de 0,97.
Et pot interessar
-
Societat
Amposta programa tallers, conferències i xerrades per celebrar les V Jornades de Cultura Menstrual
-
Societat
El COPATE inicia els tractaments de control del mosquit al delta de l’Ebre
-
Societat
Roquetes commemora el Dia Mundial contra l’LGTBI-fòbia amb l’Unicorns Party XXL
-
Societat
El Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre i la URV impulsen formació pràctica universitària al CoEbreLab
-
Societat
El Consell Comarcal del Baix Ebre alerta de l’augment de la complexitat dels conflictes de consum
-
Societat
Avancen les obres de millora de la T-324 amb l’eixamplament del pont sobre el riu Sec
