Dos persones han mort esta nit a Tortosa, com a conseqüència d'un incendi per un accident domèstic al seu domicili, a Remolins.
Per causes que s'investiguen, s'ha produït un foc que possiblement hauria començat mentre estaven cuinant. Les persones mortes són una mare, de 92 anys, i el seu fill, de 68.
En arribar els equips d'emergència han pogut rescatar les dos persones, tot i que l'home ha mort poc després, i la dona ha mort poc després de ser traslladada a l'hospital per les cremades patides.
L’incendi, del qual s'ha rebut l’avís a les 22.24 hores de la nit, ha afectat mobiliari i material divers de diferents habitacions del pis de la primera planta de l’edifici.
En l’incendi han treballat tres dotacions dels Bombers de la Generalitat que van poder donar-lo per extingit al voltant de les 23.00 hores. També han treballat dues unitats del SEM i el metge del Centre d’Atenció Primària, dues patrulles dels Mossos d’Esquadra i efectius de la Policia Local.
No ha calgut desallotjar cap veí ni s'han produït danys a l'estructura de l'edifici
Moren mare i fill en l'incendi d'un habitatge a Tortosa
Els fets han passat al barri de Remolins
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de març de 2019 a
les 00:43
Actualitzat el
21 de març de 2019 a les
10:02
Et pot interessar
-
Societat
Amposta formalitza un conveni per fomentar activitats educatives, socials i esportives inclusives
-
Societat
Joventut presenta a Benifallet el PNJCat 2030, el nou full de ruta de les polítiques juvenils
-
Societat
Segueix Aguaita a Google: així pots escollir-nos com la teva font preferida per no perdre't cap informació de les Terres de l'Ebre
-
Societat
La regió policial reconeix la tasca i el compromís dels agents de les Terres de l’Ebre
-
Societat
El govern fa una crida als ajuntaments ebrencs a elaborar plans locals d’impuls al català
-
Societat
L'Estat aboca 20.000 metres cúbics de sorra a l'illa de Buda per reparar els danys del temporal
