Móra la Nova tindrà un fons social d'aigua per a famílies en risc d'exclusió social. L'Ajuntament ha prorrogat aquest dijous el conveni amb Aigües de Catalunya cinc anys més. El nou acord preveu la creació d'un fons de solidaritat per ajudar a les persones que no poden pagar la factura de l'aigua. Així, l'empresa dipositarà 1.500 euros cada any, assolint la xifra de 7.500 euros fins al final de la pròrroga. Segons el consistori, més d'una vintena de famílies podrien demanar aquest ajut. "Quan una família no pugui fer front als talls d'aigua i tingui un informe favorable dels serveis socials del Consell Comarcal, Aigües de Catalunya es farà càrrec de dues o més mensualitats", ha detallat l'alcalde Francesc X. Moliné.
Per la seva banda, el conseller delegat d'Aigües de Catalunya, Marc Pifarré, ha expressat que estan "molt contents d'haver revalidat la confiança de l'Ajuntament de Móra la Nova amb el servei d'aigua potable". El conveni també inclou una prova pilot d'aplicació de la tecnologia 5G a l'aigua, inspecció del clavegueram amb càmera de vídeo i diverses campanyes divulgatives a l'institut escola de Móra la Nova.
Móra la Nova crearà un fons social d'aigua per ajudar a pagar el rebut a famílies
Societat
L'Ajuntament prorroga el conveni amb Aigües de Catalunya, que hi destinarà uns 7.500 euros en els pròxims cinc anys
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juliol de 2021 a
les 20:29
Actualitzat el
08 de juliol de 2021 a les
20:38
Et pot interessar
-
Societat
«El ioga no és aconseguir una postura, és veure què ens passa quan no la podem fer»
-
Societat
Expacients d'un centre de desintoxicació de les Terres de l'Ebre denuncien humiliacions i coaccions
-
Societat
Relleu en bloc a la direcció de l’Institut Despuig de Tortosa arran del suspens de la directora en l’avaluació
-
Societat Un any i mig de presó i quatre d’inhabilitació: la petició de Fiscalia contra l’exalcalde d’Amposta Manel Ferré
-
Societat
Ser pansexual en un poble de 1.200 habitants: «Sents que has de donar la cara»
-
Societat
Compren l'antiga discoteca Metro al polígon de Tosses d'Amposta per fer-hi un centre de culte
