Una dona de 72 anys va morir dilluns després de patir una mena d’ofegament mentre es banyava en una de les platges urbanes de la Ràpita, concretament, la platja de l’Aiguassera.
Fonts de la Policia Local han exposat que la dona va demanar auxili des de l’aigua. A les 10.20 h es va avisar al 112 i va ser activat Salvament Marítim, tot i que va ser finalment el SEM, que va traslladar al llocs dels fets dos unitats, qui la va acabar atenent, ja que l’havien pogut traure a terra ferma.
El SEM certifica que se li van haver de practicar maniobres cardiorespiratòries i que, posteriorment, va ser traslladada a l’hospital de Tortosa Verge de la Cinta.
Les circumstàncies dels fets, però, no han quedat clares. Alguns testimonis apunten que la dona s’hauria pogut esgotar dintre l’aigua, ja que no en podia sortir i sembla que s’hauria trobat amb un remolí de corrent.
Mor una dona de 72 anys després de patir un ofegament en una platja de la Ràpita
Els fets van passar dilluns. La dona va poder ser atesa pel SEM i va ser traslladada a l'hospital de Tortosa Verge de la Cinta
ARA A PORTADA
-
Condemnen la responsable de l'alberg d'animals de Camarles per maltractament i intrusisme professional Redacció
-
-
Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Nou vaques aprofiten una rotonda per protagonitzar una fugida de pel·lícula a la Salsadella Redacció
-
Publicat el 20 de juliol de 2018 a les 12:13
Actualitzat el 22 de juliol de 2018 a les 11:34
Et pot interessar
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca
-
Societat Tortosa ja té les reines i hereus majors de les festes de la Cinta 2025
-
Societat El FabLab Terres de l’Ebre millora l’autonomia d’una jove amb mobilitat reduïda amb impressió 3D
-
Societat L’Arrossera obre les portes com a nou espai de talent, creació i identitat a Deltebre
-
Societat José Luis Arín confia en un pontificat de Lleó XIV continuista però amb una empremta pròpia