Tràgic final per a un jove de Benicarló 14 anys que el passat 7 de juliol va patir un accident quan va saltar al mar en una zona de roques a Peníscola. Segons informa el diari Levante, el menor ha mort després d'estar en coma induït a l'Hospital General de Castelló des del dia que va patir l’accient.
El menor es trobava amb un tres amics i va saltar des d’unes roques per capbussar-se al mar, però va quedar atrapat entre dos blocs de pedra fins que els serveis d’emergència el van poder traure.
La Policia Local va rebre l'avís que va donar la veu d'alarma gràcies a un empleat de seguretat del castell que va observar el cos del menor al mar.
Des del consistori peniscolà ha recordat que la zona on es va produir l'accident, a la platja de la Porteta, està senyalitzada com a zona prohibida per al bany i està sotmesa a la vigilància rutinària de la Policia Local i dels propis socorristes de la platja .
Mor un xiquet de 14 anys després de patir un accident en una platja de Peníscola
El menor es va llençar des d'una zona de roques prohibida a l'accès
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juliol de 2017 a
les 13:12
Actualitzat el
25 de març de 2024 a les
15:09
Et pot interessar
-
Societat
Deltebre desplega un centenar d’activitats per dinamitzar l’estiu amb #ViuDeltebre
-
Societat Empreses forestals retiren arbres cremats del foc de Paüls sense cost per als propietaris
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
-
Societat
Tortosa programa el Mes de l'Orgull per combatre les discriminacions i visibilitzar la diversitat
-
Societat
«Les Cases: Dones i Mar» tornarà a reivindicar el paper de les dones vinculades al món mariner
-
Societat Culpables d'assassinat dos dels tres acusats per l’assalt al bingo de Tortosa, segons el jurat popular
