Un motorista de 38 anys anys i veí d'Ulldecona ha mort la passada nit de diumenge en un camí paral·lel a l’AP-7, al punt quilomètric 340, al terme d’Ulldecona.
Segons informa el Servei Català de Trànsit, per causes que encara s’estan investigant, hi va haver una sortida de via d’una motocicleta i el seu conductor, que respon a les inicials M.A.Q., va morir.
Els Mossos d’Esquadra van rebrer l’avís del sinistre a les 22.01 h. Arran de la incidència, es van activar quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies.
Amb esta víctima, són 114 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor un motorista en un accident en un camí paral·lel a l'AP-7, a Ulldecona
Amb esta víctima, són 114 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
ARA A PORTADA
-
Trens dignes exigix alternatives per no col·lapsar l'Ebre els cinc mesos que es talle la línia Tarragona-Castelló Redacció
-
Caminades, àpats, bingos i fins a 170 actes solidaris a les Terres de l’Ebre per la Marató de 3Cat Redacció
-
-
La nuclear d’Ascó quedarà exclosa de la Reserva de la Biosfera, que integrarà tots els municipis ebrencs Redacció
Publicat el 01 de novembre de 2021 a les 12:00
Actualitzat el 01 de novembre de 2021 a les 13:06
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa licita la instal·lació d'una coberta a les pistes exteriors del pavelló poliesportiu del Temple
-
Societat
Patrimoni aprova l'adaptació del projecte d'ampliació de l'hospital de Tortosa Verge de la Cinta
-
Societat
La Sant Silvestre Marítima de la Ràpita recaptarà fons per a la Marató de 3Cat
-
Societat
L'any que ve es començaran a construir 22 pisos de protecció oficial al nucli històric de Tortosa
-
Societat
Tall a la carretera N-340 a Amposta per denunciar l'abandonament de les Terres de l'Ebre
-
Societat
La piscina municipal de la Ràpita reobrirà dimarts després de solucionar les incidències greus
