Un motorista de 38 anys anys i veí d'Ulldecona ha mort la passada nit de diumenge en un camí paral·lel a l’AP-7, al punt quilomètric 340, al terme d’Ulldecona.
Segons informa el Servei Català de Trànsit, per causes que encara s’estan investigant, hi va haver una sortida de via d’una motocicleta i el seu conductor, que respon a les inicials M.A.Q., va morir.
Els Mossos d’Esquadra van rebrer l’avís del sinistre a les 22.01 h. Arran de la incidència, es van activar quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies.
Amb esta víctima, són 114 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor un motorista en un accident en un camí paral·lel a l'AP-7, a Ulldecona
Amb esta víctima, són 114 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de novembre de 2021 a
les 12:00
Actualitzat el
01 de novembre de 2021 a les
13:06
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa destina 60.000 euros en ajudes d’habitatge contra el risc residencial
-
Societat
Crític.Cat s’estén a l’Ebre i al Camp de Tarragona per garantir una atenció equitativa als pacients crítics
-
Societat
Afectacions mínimes a la carretera entre Poble Nou i la Ràpita durant la campanya de l’arròs
-
Societat
ESARDI rep una beca internacional per impulsar un hub tecnològic i creatiu al centre
-
Societat
Tortosa celebra la 80a edició d'Expoebre amb el lema 'Construint història i records de futur'
-
Societat
El campus ebrenc de la URV celebra vint anys amb la mirada posada en el futur
