Un motorista de 38 anys anys i veí d'Ulldecona ha mort la passada nit de diumenge en un camí paral·lel a l’AP-7, al punt quilomètric 340, al terme d’Ulldecona.
Segons informa el Servei Català de Trànsit, per causes que encara s’estan investigant, hi va haver una sortida de via d’una motocicleta i el seu conductor, que respon a les inicials M.A.Q., va morir.
Els Mossos d’Esquadra van rebrer l’avís del sinistre a les 22.01 h. Arran de la incidència, es van activar quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies.
Amb esta víctima, són 114 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor un motorista en un accident en un camí paral·lel a l'AP-7, a Ulldecona
Societat
Amb esta víctima, són 114 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
ARA A PORTADA
-
Societat Tot suspès a Catalunya fins a les dues del migdia d’aquest diumenge Neus Climent | Pau Espí Solé
-
-
Societat L'Ametlla de Mar, les Cases d'Alcanar i Mas de Barberans superen els 220 litres en l'episodi de pluges torrencials Joan Navarro
-
Societat Una vintena de desallotjats i 19 rescats en vehicles durant les hores més crítiques dels aiguats Joan Navarro
-
Economia Els aiguats amenacen l'inici de la collita d'olives i cítrics a les Terres de l'Ebre Joan Navarro
Publicat el
01 de novembre de 2021 a
les 12:00
Actualitzat el
01 de novembre de 2021 a les
13:06
Et pot interessar
-
Societat
Ulldecona alerta de greus afectacions al sector ramader amb granges inundades i animals ofegats
-
Societat
Restablerta la circulació de l'R16 entre Ulldecona i Tarragona després de les afectacions pel temporal
-
Societat
Santa Bàrbara reviu el malson de les inundacions amb una nova jornada de pluges devastadores
-
Societat
Ulldecona, Tortosa i Amposta activen tres centres d'acollida per atendre els afectats pels aiguats
-
Societat
La xarxa viària ebrenca recupera la normalitat de forma progressiva després dels aiguats
-
Societat
El Baix Ebre i el Montsià, confinats pels forts aiguats
