Un mariner búlgar de 43 anys que residia a l'Ametlla de Mar (Baix Ebre) ha mort este dijous en un buc a les immediacions de la piscifactoria Balfegó, segons ha informat la Guàrdia Civil, que s'ha fet càrrec del cas.
El cos de seguretat ha rebut l'avís del succés a dos quarts de quatre de la tarda i ha activat la Unitat Orgànica de Policia Judicial, que s'ha desplaçat fins al port de l'Ametlla. Un cop a lloc els agents han constatat la defunció i ha avisat les autoritats judicials.
Després d'inspeccionar el cos, el forense ha ordenat l'aixecament del cadàver, que ha estat traslladat a dependències de l'Institut de Medicina Legal de les Terres de l'Ebre, a Tortosa.
La Policia Judicial de la Guàrdia Civil s'encarrega de les diligències policials per tal de determinar les causes de la mort.
Mor un mariner de 43 anys en un vaixell a l'Ametlla de Mar
La Guàrdia Civil de Tarragona va rebre l'avís del succés a dos quarts de quatre de la tarda d'este dijous
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2023 a les 08:23
Actualitzat el 13 de març de 2024 a les 13:57
Et pot interessar
-
Societat Ordeig reclama unitat per donar valor als productes del territori a la Festa de la Sega de l’Arròs a Deltebre
-
Societat La línia ferroviària R15 quedarà tancada dos dies per obres
-
Societat El COPATE defensa el trasllat operatiu a Roquetes davant les crítiques
-
Societat La URV estudia des del Campus Terres de l'Ebre com abordar la prevenció del suïcidi en l'entorn universitari
-
Societat Els pobles de l’Ebre, al centre del nou pla del Govern per protegir-se dels incendis
-
Societat Amposta acollirà el primer concurs televisiu drag de Catalunya: arriba el Delta Drag