Un mariner búlgar de 43 anys que residia a l'Ametlla de Mar (Baix Ebre) ha mort este dijous en un buc a les immediacions de la piscifactoria Balfegó, segons ha informat la Guàrdia Civil, que s'ha fet càrrec del cas.
El cos de seguretat ha rebut l'avís del succés a dos quarts de quatre de la tarda i ha activat la Unitat Orgànica de Policia Judicial, que s'ha desplaçat fins al port de l'Ametlla. Un cop a lloc els agents han constatat la defunció i ha avisat les autoritats judicials.
Després d'inspeccionar el cos, el forense ha ordenat l'aixecament del cadàver, que ha estat traslladat a dependències de l'Institut de Medicina Legal de les Terres de l'Ebre, a Tortosa.
La Policia Judicial de la Guàrdia Civil s'encarrega de les diligències policials per tal de determinar les causes de la mort.
Mor un mariner de 43 anys en un vaixell a l'Ametlla de Mar
Societat
La Guàrdia Civil de Tarragona va rebre l'avís del succés a dos quarts de quatre de la tarda d'este dijous
ARA A PORTADA
-
Cultura Bot celebra el desè aniversari de l'in-FCTA amb Sílvia Pérez Cruz i un crit d'alerta pels nous projectes eòlics Sílvia Berbís Morelló
-
Medi ambient «Com a humà, mirar un eclipsi total és sentir-se sense poder, amb una indefensió absoluta» Sílvia Berbís Morelló
-
-
Política El soci privat d'Aigües de Tortosa demanda l'Ajuntament i reclama més de 700.000 euros de pèrdues Redacció
Publicat el
24 de novembre de 2023 a
les 08:23
Actualitzat el
13 de març de 2024 a les
13:57
Et pot interessar
-
Societat
El català de la Franja i un concurs de cantautors, protagonistes del segon Festival Posa-hi Tu l'Accent
-
Societat
Surten a concurs les obres dels dos projectes per transformar la façana fluvial de Tortosa
-
Societat
De «tat» a «poval»: 30 paraules i expressions que només entendràs si ets de les Terres de l'Ebre
-
Societat
El Govern declara d'utilitat pública els parcs eòlics Tivissa III i Tivissa IV
-
Societat
L'exgerent de la Cooperativa de l'Aldea declara que desconeixia la situació econòmica fins pocs dies abans de la fallida
-
Societat
Amposta commemora la memòria històrica en el 88è aniversari de la batalla de l'Ebre
