El Servei Català de Trànsit informa que este vespre s’ha registrat un sinistre viari mortal al punt quilomètric 307 de l’AP-7, a l’altura de l’Ampolla. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 20.09 h.
Per causes que encara s’estan investigant, hi ha hagut una col·lisió entre un camió, una furgoneta i tres turismes. Com a conseqüència de la col·lisió, ha mort la conductora d’un dels vehicles implicats. A més, segons el SEM, hi ha una persona ferida crítica i cinc ferits lleus, que han estat traslladats a l’hospital Joan XXIII.
Arran de la incidència, s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i cinc ambulàncies del SEM (Sistema d’Emergències Mèdiques).
Quant a l’afectació viària, l’AP-7 s’ha tallat a l’Ampolla en sentit nord. Es fan desviaments per la sortida 40 .
Mor la conductora d'un vehicle en un accident a l'AP-7 a l'Ampolla
A més, hi ha una persona ferida crítica i cinc ferits lleus | La causa ha estat una col·lisió entre un camió, una furgoneta i dos turismes
ARA A PORTADA
-
Tortosa obre la ciutat al riu amb una zona d'oci, un nou carril bici i la reordenació de la rambla Felip Pedrell Redacció
-
-
El govern espanyol demana per carta a 106 municipis que detallen els danys d'episodis catastròfics Redacció
-
-
Considerada «molt forta» la candidatura de Móra la Nova per instal·lar una de les gigafactories europees d'IA Redacció
Publicat el 18 de juliol de 2021 a les 22:01
Actualitzat el 18 de juliol de 2021 a les 22:37
Et pot interessar
-
Societat
Fires i mercats de Nadal 2025 a les Terres de l'Ebre
-
Societat
Científics de la URV constaten que la qualitat dels carbohidrats en la dieta té un paper clau per prevenir demències
-
Societat
Els comerços de Tortosa es desperten amb pintades per no tenir accessos adaptats
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa construïx el segon aparcament als antics terrenys de Renfe
-
Societat
Bombers voluntaris de l'Ebre i Tarragona demanden la Generalitat per reclamar drets laborals
-
Societat
La població creix un 1,7% a les Terres de l'Ebre
