Nou casos notificats dissabte i cinc este diumenge és el balanç de la incidència de la covid-19 este cap de setmana a les Terres de l’Ebre, segons les dades de la regió sanitària. D’esta manera, la xifra de casos acumulats des de l’inici de la pandèmia, fa un any, és de 9.647 confirmats per PCR o TA, i 9.940 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 172 persones, les mateixes que en l'últim balanç. Entre l'11 i el 17 de març es va notificar una defunció, també una en l'interval anterior. Hi ha 18.618 persones vacunades de la primera dosi (21 informades diumenge i 188 dissabte), i 9.862 de la segona, 42 més diumenge i 822 dissabte respecte a les informades en l'últim balanç.
El risc de rebrot baixa 1 punt dissabte i 1 més diumenge, i marca 30, per sota del de la setmana anterior, quan era de 42. La taxa de confirmats per PCR o tests d'antígens entre l'11 i el 17 de març és de 15 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 38, pels 55 de la setmana anterior. L'1,04% de les proves que es fan donen positiu.
L'Rt es manté a 0,80, mentre que la setmana anterior era de 0,76. Ara hi ha 14 pacients ingressats, cap més que fa 24 hores. Entre l'11 i el 17 de març hi havia 15 pacients ingressats, també 15 la setmana anterior.
Més de 9.800 ebrencs ja tenen posades les dos dosis de la vacuna contra la covid-19
El risc de rebrot i la velocitat de contagi es mantenen a ratlla, segons les dades del cap de setmana
- -
- Roger Segura/ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de març de 2021 a
les 13:41
Actualitzat el
21 de març de 2021 a les
13:43
Et pot interessar
-
Societat
Els pantans continuen desembassant per laminar la crescuda de l'Ebre
-
Societat
Deltebre inicia la renovació de canonades i sectorització de la xarxa d’abastament d’aigua potable
-
Societat
Naix ‘Carnamar’ a la Ràpita per fomentar els esports nàutics fora de temporada
-
Societat
Instal·lats els primers carregadors del projecte d'electromobilitat del Copate
-
Societat
Petites inundacions a Miravet, Aldover, Móra d'Ebre i Xerta per l’augment del cabal de l’Ebre
-
Societat
La ventada inunda amb aigua marina més de 400 hectàrees d'arrossars a Deltebre
