L'alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, i la directora de l'Institut Català del Sòl, Mercè Conesa, s'han reunit este dijous a l'Ajuntament de Tortosa per a seguir avançant en la tramitació per a l'ampliació del polígon industrial Catalunya Sud. D'esta manera han pogut continuar els contactes que l'alcaldessa ja havia fet setmanes enrera amb l'Incasòl, per tal de seguir treballant per disposar de més terrenys industrials al terme municipal, especialment després que l'arribada de les últimes implantacions d'activitats haguessen generat la necessitat de disposar de més sòl.
En el moment que es va fer pública la implantació de la multinacional Kronospan a Tortosa, l'alcaldessa ja va avançar la necessitat de desenvolupar l'ampliació del polígon, tal com estava prevista al POUM. Ara els treballs se centren en tirar endavant la tramitació que es requereix i poder materialitzar l'ampliació per tal de disposar de nous terrenys per a l'ús d'activitats industrials.
Durant la trobada, Roigé i Conesa també han abordat altres qüestions que impliquen les dos institucions que presideixen. Entre estes, destaca el projecte de rehabilitació de l'edifici de l'antiga sinagoga de Tortosa, a l'extrem nord del call, que l'Ajuntament i l'Incasòl duran a terme de manera conjunta els pròxims mesos.
Meritxell Roigé i la directora de l'Incasòl tramiten l'ampliació del polígon Catalunya Sud
Societat
Les dos institucions impulsen diversos projectes en comú, com ara la rehabilitació de la sinagoga del call, que duran a terme de manera conjunta
- Durant la trobada, Roigé i Conesa també han abordat altres qüestions que impliquen les dos institucions que presideixen -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Economia Tortosa surt de la zona tensa residencial però alerta que la problemàtica d'accés a l'habitatge continua ACN
-
Societat Alcanar recupera l’entorn natural de la Torre del Moro després de restaurar l’antiga pedrera Joan Navarro
-
Societat Correfocs, gegants i focs artificials: la ciència que s'amaga darrere de la Festa de la Cinta Joan Navarro
-
-
Cultura La Ràpita omple el setembre de cultura amb una nova edició de les Jornades Culturals Joan Navarro
Publicat el
25 de febrer de 2022 a
les 16:42
Actualitzat el
25 de febrer de 2022 a les
16:54
Et pot interessar
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
-
Societat
Roquetes es reivindica com a punt de trobada científica en el dia de l’eclipsi
-
Societat
Ian Barroeta: de la Ràpita a una final mundial de tennis
-
Societat
La Fatarella, xafarranxo endreçat per viure a fons l'eclipsi
