Des de la regidoria de Festes de l’Ajuntament de la Ràpita s'ha anunciat que la pregonera de les Festes Majors de la Ràpita d’enguany serà la Maribel Cera Chillida.
Rapitenca de soca-rel i continuadora d’una llarga nissaga de pescadors i única dona pescadora del port rapitenc, l’any 2016 fou guardonada amb la Medalla de la Pesca Catalana, distintiu que atorga la Generalitat de Catalunya a aquelles persones que han treballat a favor del sector pesquer; i presidenta de la pionera Associació de Dones de la Mar entre els anys 2018 a 2020.
Maribel Cera Chillida, pregonera de les Festes Majors de la Ràpita
Ha estat presidenta de l'Associació de Dones de la Mar entre els anys 2018 a 2020 i guardonada amb la Medalla de la Pesca Catalana l'any 2016

- Maribel Cera serà la pregonera de les Festes Majors de La Ràpita 2023 -
- Ajuntament de la Ràpita
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juliol de 2023 a les 02:14
Actualitzat el 06 de juliol de 2023 a les 03:28
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries