Els Mossos d'Esquadra van localitzar dijous passat una plantació amb 9.972 plantes de marihuana al terme municipal d'Horta de Sant Joan. Estaven ubicades en una zona del Port, en un paratge de molt difícil accés. Els agents van trobar dos tendes de campanya i matalassos i es busquen els responsables del cultiu, que no s'han pogut identificar ni localitzar, de moment. Els Mossos han netejat la zona i destruït les plantes.
El 14 de juliol també es va desmantellar una plantació de 5.000 plantes en una zona de difícil accés, prop de la Via Verda, entre Benifallet (Baix Ebre) i el Pinell de Brai (Terra Alta). Els vigilants i responsables d'esta plantació van fugir pel bosc en adonar-se de la presència policial.
El passat 10 de juny els Mossos d'Esquadra ja havien localitzat a Horta de Sant Joan una gran plantació de marihuana, de 4.200 plantes, dins del Parc Natural dels Ports, en una zona de difícil accés i envoltada de bosc. Es van identificar dos homes com a responsables del cultiu que no han pogut localitzar.
Localitzades gairebé 10.000 plantes de marihuana en una zona de molt difícil accés al Port
Els Mossos busquen els responsables del cultiu, trobat al terme d'Horta de Sant Joan, que no s'han pogut identificar ni localitzar de moment
- La plantació, en un indret de difícil accés a Horta de Sant Joan. -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juliol de 2021 a les 17:18
Actualitzat el 19 de juliol de 2021 a les 17:27
Et pot interessar
-
Societat
Alcanar inicia la taxació de cases per traslladar les persones en zones de risc pels aiguats
-
Societat
Tortosa incorpora nous agents cívics i manté les campanyes per millorar l'espai públic
-
Societat
Amposta atorga més de 36.000 euros en ajuts a 105 estudiants
-
Societat
Vuit municipis de les Terres de l'Ebre són proposats emplaçaments segurs per veure l'eclipsi solar de l'agost de 2026
-
Societat
Velocitat màxima de 100 km/h i 80 per als camions al tram sud de l’AP-7: la solució a la sinistralitat
-
Societat
Móra d'Ebre incorpora una nova secció per reportar incidències a la via pública
