‘Lo blues de la N 340’, una cançó que Los Sirgadors van incloure al seu álbum ‘La Terra Ensomniada’, ja té videoclip. El grup, liderat per Mario Pons, va presentar-lo a través del Youtube dijous passat, després de tancar el treball amb filmacions “preses en part este estiu, després d’un accident”, explica Pons. Han inclòs també imatges de la gira d’estiu de la formació i d’un documental en què Sègula Films ja parlava de les infraestructures de les Terres de l’Ebre.
"Accidents mortals, policia, radars, desvios que no porten en lloc, peatges al servei del conductor, tot sigue per donar veu, aquells que callen senyor, que per arribar a finals de mes, confonen la dignitat, dignitat amb temor", diu la lletra de la cançó d’este álbum presentat l’any passat al Festival Barnasants. Los Sirgadors dediquen este blus a totes les víctimes de la carretera i recorden que ja en van 13 enguany. Segons exposen en un comunicat, també donen “suport a les Associacions de Veïns i Veïnes, Ajuntaments i ciutadans/es de l'Ebre, visitants i gent de pas, en la lluita per treure de la Nacional 340 el trànsit pensant, amb l'alliberació dels peatges en el tram que va de l'Hospitalet a Vinaròs”.
No us perdeu el vídeoclip:
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de setembre de 2015 a
les 19:41
Actualitzat el
16 de setembre de 2015 a les
19:50
Et pot interessar
-
Societat
La Festa del Mar torna a la Ràpita per descobrir la badia des de l'aigua
-
Societat
Les platges per a gossos a les Terres de l’Ebre: ubicacions, calendari i condicions
-
Societat
L’Ajuntament d’Amposta tanca cautelarment un local d’oci per incidències i molèsties veïnals
-
Societat
Mor Manel Masià Marsà, president de la Comunitat de Regants del Canal de la Dreta durant 40 anys
-
Societat
Unes 250 persones reivindiquen la protecció del riu en la 25a Piraguada en Defensa de l’Ebre
-
Societat
L’Ajuntament de Camarles denuncia actes vandàlics i xifra en 3.500 euros els danys causats
