Des de l’Ajuntament de Deltebre s’està treballant per engegar Llibres Nòmades, una iniciativa que veurà la llum esta primavera i que ha de permetre impulsar la lectura al municipi a través de quatre vitrines mòbils de fusta que s’emplaçaran en diferents ubicacions del municipi.
Les vitrines comptaran amb diferents llibres per tal que la ciutadania pugui agafar el llibre que desitge, anotar les dades requerides per al préstec i realitzar posteriorment el retorn per tal que un altre usuari pugui fer-ne ús. La regidora de Foment Cultural, Anna Giménez, ha explicat que “volem traslladar la Biblioteca Delta de l’Ebre als carrers de Deltebre per així despertar la màgia de la lectura entre els veïns i veïnes, i fomentar un hàbit que aporta un enriquiment personal”.
Giménez ha recordat que “aquesta és una de les diferents accions que estem impulsant per a enfortir la cultura al nostre municipi, i que se suma a la resta d’activitats que efectuem al llarg de l’any més enllà de la millora dels equipaments”.
Una d’estes cabines s’instal·larà al nucli de Riumar, per este motiu s’estan editant catàlegs amb informació sobre el funcionament del projecte en llengua castellana, anglesa, francesa i alemanya. Llibres Nòmades començarà a caminar durant el mes d’abril, coincidint amb la Setmana Santa.
Llibres Nòmades, una iniciativa per a fomentar la lectura entre la ciutadania a Deltebre
Els llibres estaran disponibles en quatre vitrines mòbils de fusta que s’emplaçaran en diferents ubicacions del municipi, una d'elles a Riumar
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de gener de 2022 a les 19:43
Actualitzat el 31 de gener de 2022 a les 19:58
Et pot interessar
-
Societat La línia ferroviària R15 quedarà tancada dos dies per obres
-
Societat La URV estudia des del Campus Terres de l'Ebre com abordar la prevenció del suïcidi en l'entorn universitari
-
Societat Els pobles de l’Ebre, al centre del nou pla del Govern per protegir-se dels incendis
-
Societat Amposta acollirà el primer concurs televisiu drag de Catalunya: arriba el Delta Drag
-
Societat Nous documents revelen sismes amagats al Castor i reobren el debat sobre la falla Amposta
-
Societat La pluja dona aire a la verema: DO Terra Alta i Montsant recuperen múscul després de la sequera