L’Instagram @turismeametllademar queda en segon lloc al rànquing de les destinacions catalanes

Amb 42.800 seguidors, el perfil només és superat pel compte de Barcelona Turisme

Platja de Sant Jordi d'Alfama
Platja de Sant Jordi d'Alfama | Turisme L'Ametlla de Mar
Aguaita
17 de gener del 2023
Actualitzat a les 15:15h
Segons l'informa la Cala RTV, les dades anuals de l’Associació de Professionals de Turisme de l’Administració Local a Catalunya (APTALC) de l’any 2022, el perfil de l’AmetlladeMar conserva, un any més, el segon lloc amb 42.800 seguidors, només superat pel compte de Barcelona Turisme amb 437.000. En tercer lloc, trobem el compte de Tarragona Turisme amb 39.100.

Completen el TOP5 d’este rànquing, municipis com Girona amb 30.000 i el perfil de Turisme de Salou amb 22.450.

La regidoradeTurisme, MaiteBoquera, celebra les bones xifres i explica que són el resultat de la dedicació i esforç diari del personal de Turisme. "Els companys de Turisme fan un gran esforç diàriament penjant fotos, comentant, contestant a tothom que s'interessa per l'Ametlla de Mar, fins i tot fan algun sorteig, tenen una gran dedicació, comenta la regidora de Turisme.

Perfil d'Instagram de Turisme de l'Ametlla de Mar Foto: La Cala RTV


La llista elaborada per l’Associació de Professionals de Turisme de l’Administració Local a Catalunya enumera 15 comptes oficials de les destinacions amb més seguidors en esta xarxa social fotogràfica. Perfils que corresponen als organismes encarregats de la gestió turística del territori (sigui en l’àmbit administratiu que sigui i es gestionin directament o a través d’un servei extern).