La fragilitat de la vida és el tema que centra el vídeo que ha preparat l'hospital de la Santa Creu de Jesús com a eina de suport a la cursa de La Marató de TV3, enguany centrada en la lluita contra la covid-19. Una vegada més, el centre sanitari tortosí de titularitat municipal se suma activament en la recollida de fons per a la investigació científica, això sí, amb propostes renovades, atesos els condicionants que comporta l'actual situació de pandèmia.
Per això han reconvertit les activitats i les han traslladat a les xarxes socials: al web de l'hospital (www.hospitalsantacreutortosa.cat) han fixat un enllaç a través del qual es poden fer donatius econòmics per sumar-los als fons que reculla La Marató.
De la mateixa manera, el Servei d'Educació Social del centre ha realitzat un vídeo amb fotografies de membres del personal sanitari i d'algunes persones usuàries. El muntatge s'inspira en la cançó del grup Txarango 'Les coses senzilles', que a més hi posa la banda sonora. El vídeo també es pot trobar al portal web del centre, així com al perfil de Facebook Llars de la Santa Creu de Jesús-Tortosa. La crida a la solidaritat també convida que totes les persones que col·laboren en la causa es puguen fer fotografies amb unes ales, símbol present a totes les fotografies del vídeo, i que les pengen a les xarxes socials.
L'Hospital de la Santa Creu se suma a la recollida de fons per a La Marató de TV3 sobre la Covid-19
El centre hospitalari tortosí obre un enllaç per als donatius al seu web i ho acompanya d'un vídeo amb un missatge de solidaritat davant la lluita conjunta
ARA A PORTADA
-
El Govern destinarà 30 milions per construir el Centre de Tractament de Residus Municipals de les Terres de l'Ebre Redacció
-
-
Les nuclears d'Ascó i Vandellòs veuen més a prop seguir operant més enllà de la data de tancament Redacció
-
-
Empresaris i formadors de l'Ebre s'associen per tenir veu pròpia en les polítiques de formació ocupacional del territori Redacció
Publicat el 14 de desembre de 2020 a les 20:55
Actualitzat el 14 de desembre de 2020 a les 21:22
Et pot interessar
-
Societat
La Seguretat Social atendrà cada quinze dies des del Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre a partir de dijous
-
Societat
Amposta preveu esterilitzar un centenar de gats per garantir el benestar i la convivència veïnal
-
Societat
Tortosa no haurà d'implantar la Zona de Baixes Emissions per la bona qualitat de l'aire
-
Societat
Comencen les taxacions dels deu edificis d'Alcanar afectats pels aiguats que s'han d'enderrocar
-
Societat
Bot crearà una ruta sobre la Guerra i el franquisme
-
Societat
Comencen les actuacions per connectar l'Hospital Verge de la Cinta amb el centre de Tortosa
