L’Escola per l’Art i la Cultura de la Diputació a Tortosa exposa la mostra 4 estrelles que recull el procés de creació de peces elaborades per estudiants del Cicle Formatiu de Grau Superior de Modelisme i Matriceria Ceràmica de l’Escola i l’Institut de l’Ebre i que s’utilitzaran als restaurants amb Estrella Michelin Les Moles, Villa Retiro i l’Antic Molí i a l’empresa Ematsa. La mostra s’ha inaugurat aquest divendres a la tarda i es podrà visitar fins al 27 de juny.
L’exposició explica el procés de creació dels projectes FEP (Formació en Entorn Professional) en què ha treballat l’alumnat del cicle de Modelisme i Matriceria Ceràmica, des de l’elaboració de les maquetes, els dissenys en 3D, els motlles i les matrius i fins a obtenir les peces finals. En concret, s’hi poden veure els plats i safates de ceràmica i porcellana que ara formaran part de les cuines i obradors dels restaurants, així com una gerra romana remodelada per fomentar l’ús de l’aigua de l’aixeta per a Ematsa. L’alumnat ha treballat aquests projectes a partir d’un encàrrec professional real, tenint en compte tots els requeriments necessaris i seguint els procediments, l'organització, la producció i els serveis de l’empresa.
Els projectes s’han elaborat en el marc del CFGS de Modelisme i Matriceria Ceràmica, perfil per a la indústria alimentària impulsat conjuntament per l’Escola per l’Art i la Cultura i l’Institut de l’Ebre. L’exposició 4 estrelles es pot visitar a les instal·lacions de l’Escola (Plaça Sant Joan, 5 de Tortosa) i forma part dels actes de celebració del 70è aniversari dels estudis d’art de la Diputació a les Terres de l’Ebre.
L'Escola d'Art de Tortosa exposa les peces creades per als restaurants amb Estrella Michelin
Societat
La mostra "4 estrelles" és fruit dels projectes finals dels estudiants del Cicle Formatiu de Grau Superior de Modelisme i Matriceria Ceràmica i es podrà veure fins al 27 de juny
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juny de 2022 a
les 17:46
Actualitzat el
20 de juny de 2022 a les
18:02
Et pot interessar
-
Societat
L’aiguat deixa camins destrossats, finques negades i les coves Meravelles tancades al Baix Ebre
-
Societat
«Qui ens rellevarà?»: el món rural reivindica més dones i noves famílies per garantir el futur dels pobles
-
Societat
«Ens conformem que estem vius»: els veïns de Xerta afronten els danys d’un aiguat que ha inundat el 85% del poble
-
Societat
Els Mossos denuncien 36 conductors per cometre infraccions en un dispositiu a l’AP-7 a l'Ebre
-
Societat
L’alcalde de Xerta reclama actuacions d’urgència després que una barrancada hagi inundat el 85% del nucli urbà
-
Societat
Alcanar recupera la memòria de cinc veïns deportats als camps nazis amb les Stolpersteine
