El Departament de Salut informa que en base a les darreres dades corresponents al 6 de juny les Terres de l'Ebre registren un nou cas confirmat de coronavirus. D'esta manera, des de l'inici de la pandèmia el territori suma 326 contagis diagnosticats per prova PCR.
Tot i que este nou cas ha estat notificat este diumenge, es va confirmar el passat 3 de juny.
D'altra banda, cal destacar que el territori no registra cap nova mort des de fa una setmana. El nombre de defuncions a les Terres de l'Ebre relacionades amb la pandèmia és de 44.
Pel que fa a sospitosos, cal tenir en compte que en els últims dies el departament de Salut ja no en dona dades tot al·legant que ja s’estan fent les proves als sospitosos que acudixen a l’atenció primària, de manera que considera que no té sentit mantindre esta dada ara que els sospitosos són sotmesos a proves.
En quant a les altes hospitalàries, Salut en notifica 129 des de l'inici de la pandèmia.
Les Terres de l'Ebre registren una nova infecció per coronavirus 5 dies després de la darrera
el territori no registra cap nova mort des de fa una setmana
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juny de 2020 a les 19:35
Actualitzat el 07 de juny de 2020 a les 19:41
Et pot interessar
-
Societat HIFE engega un concurs fotogràfic per la Setmana Europea de la Mobilitat
-
Societat Ordeig reclama unitat per donar valor als productes del territori a la Festa de la Sega de l’Arròs a Deltebre
-
Societat La línia ferroviària R15 quedarà tancada dos dies per obres
-
Societat El COPATE defensa el trasllat operatiu a Roquetes davant les crítiques
-
Societat La URV estudia des del Campus Terres de l'Ebre com abordar la prevenció del suïcidi en l'entorn universitari
-
Societat Els pobles de l’Ebre, al centre del nou pla del Govern per protegir-se dels incendis