Les proves es van fer a 20 agents de la Policia Local d’Amposta després que dos resultessen positius de covid-19 per contacte estret amb positius del seu àmbit personal. Totes les proves fetes al cos policial han resultat negatives.
Quatre dels agents amb resultat negatiu, però, continuen aïllats al domicili per haver estat en contacte estret amb els dos agents policials positius.
"Les mesures de seguretat funcionen per evitar contagis", diu l’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, "persones que han compartit patrulla, en fer-ho seguint sempre la fòrmula mascareta, distància i higiene de mans, no s’han contagiat".
[noticiadiari]2/206365[/noticiadiari] [noticiadiari]2/201967[/noticiadiari] [noticiadiari]2/206350[/noticiadiari] [noticiadiari]2/206306[/noticiadiari] [noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
Les PCR realitzades a la Policia Local d'Amposta, negatives
Societat
Quatre dels agents amb resultat negatiu, però, continuen aïllats al domicili per haver estat en contacte estret amb els dos agents policials positius
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’agost de 2020 a
les 18:15
Actualitzat el
03 d’agost de 2020 a les
18:23
Et pot interessar
-
Societat
«El ioga no és aconseguir una postura, és veure què ens passa quan no la podem fer»
-
Societat
Expacients d'un centre de desintoxicació de les Terres de l'Ebre denuncien humiliacions i coaccions
-
Societat
Relleu en bloc a la direcció de l’Institut Despuig de Tortosa arran del suspens de la directora en l’avaluació
-
Societat Un any i mig de presó i quatre d’inhabilitació: la petició de Fiscalia contra l’exalcalde d’Amposta Manel Ferré
-
Societat
Ser pansexual en un poble de 1.200 habitants: «Sents que has de donar la cara»
-
Societat
Compren l'antiga discoteca Metro al polígon de Tosses d'Amposta per fer-hi un centre de culte
