Dotze dones d’Amposta seran les protagonistes de l’agenda cultural del 2022, que recupera el seu format en paper després que la d’enguany es cancelés per la pandèmia. L’Ajuntament d’Amposta ha decidit homenatjar a dones de diferents generacions i sectors amb aquesta publicació on, cada mes, apareixerà la il·lustració d’una ampostina.
La primera portada, que ja es pot consultar tan en paper com en format digital, l’encapçala l’artista multidisciplinar i activista feminista Mari Chordà. Al llarg de l’any la seguiran altres personalitats com Teresita "la madrina", Clara Salvadó, Dolors Espelta, Coia Pujol, Carme Panyella, Suni Verdiell o, entre altres, Aina Cid.
L’obra de l’escultor Inocenci Soriano-Montagut va ser l’encarregada d’il·lustrar les portades de l’agenda del 2020, mentre que el protagonista del 2019 va ser el patrimoni arquitectònic de la ciutat.
Les dones ampostines protagonitzen l’agenda cultural del 2022
L’Ajuntament recupera l’agenda en paper, que no es produïa des del 2020 per la pandèmia
ARA A PORTADA
-
-
-
Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre Redacció
-
Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV Redacció
-
Condemnen la responsable de l'alberg d'animals de Camarles per maltractament i intrusisme professional Redacció
Publicat el 30 de desembre de 2021 a les 19:13
Actualitzat el 30 de desembre de 2021 a les 19:21
Et pot interessar
-
Societat Un any de la gran ferida al Coll de l'Alba: aixi evoluciona el bosc cremat al 2024
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc
-
Societat Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca