El gerent de Ports de la Generalitat, Joan Pere Gómez i Comes, i l'alcalde d'Amposta, Adam Tomàs, han signat este dilluns un nou conveni per potenciar els usos de l'edifici situat a la zona de servei de l'embarcador d'Amposta, que és titularitat de Ports, segons ha informat l'ens en un comunicat. Després de l'acte de signatura, Gómez ha destacat que "este conveni s'emmarca en la línia de treball que la Generalitat duu a terme per transformar els embarcadors del riu i els edificis que hi ha a la zona de servei en veritables pols d'activitat que ajuden a dinamitzar el territori".
Amb el nou acord, l'edifici es destinarà a oficines d'informació i divulgació d'activitats turístiques, esportives, culturals i socials vinculades al riu, que es poden realitzar a les Terres de l'Ebre. A més i com a activitat complementària, es volen donar a conèixer els productes autòctons del delta de l'Ebre, lligats amb la promoció turística de la zona.
Este conveni complementa el document signat l'any 2001, per un termini concessional de 20 anys, en què s'especifica que el gestor de l'embarcador i l'edifici de serveis és l'Ajuntament d'Amposta, que té vigència fins a l'any 2021. Abans, l'immoble acollia l'oficina de turisme que s'ha traslladat al centre del municipi.
L'edifici de serveis de l'embarcador d'Amposta, nou espai de promoció turística
L'objectiu és promoure activitats vinculades al riu Ebre i promocionar els productes autòctons del Delta
ARA A PORTADA
-
Es manté la prohibició de banyar-se a les platges de l'Ametlla de Mar però ja ha marxat la taca a l'aigua Redacció
-
-
Neixen un centenar de tortugues careta al Delta de l'Ebre, les primeres de la temporada Sílvia Berbís Morelló
-
El GEPEC denuncia l'“alt impacte” ambiental de la repotenciació del parc eòlic les Colladetes del Perelló Redacció
Publicat el 09 de gener de 2017 a les 19:44
Actualitzat el 09 de gener de 2017 a les 22:23
Et pot interessar
-
Societat El turisme al litoral ebrenc este juliol: menys gent i menys despesa
-
Societat Què fer el cap de setmana del 8 al 10 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat La URV proposa un bus circular per reduir l’ús del cotxe al delta de l’Ebre
-
Societat El punt lila mòbil atén gairebé 2.000 persones en quinze dies a Tarragona i l'Ebre
-
Societat Horta de Sant Joan fa una crida urgent davant el deteriorament de l’espai natural de Les Olles
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran