El gerent de Ports de la Generalitat, Joan Pere Gómez i Comes, i l'alcalde d'Amposta, Adam Tomàs, han signat este dilluns un nou conveni per potenciar els usos de l'edifici situat a la zona de servei de l'embarcador d'Amposta, que és titularitat de Ports, segons ha informat l'ens en un comunicat. Després de l'acte de signatura, Gómez ha destacat que "este conveni s'emmarca en la línia de treball que la Generalitat duu a terme per transformar els embarcadors del riu i els edificis que hi ha a la zona de servei en veritables pols d'activitat que ajuden a dinamitzar el territori".
Amb el nou acord, l'edifici es destinarà a oficines d'informació i divulgació d'activitats turístiques, esportives, culturals i socials vinculades al riu, que es poden realitzar a les Terres de l'Ebre. A més i com a activitat complementària, es volen donar a conèixer els productes autòctons del delta de l'Ebre, lligats amb la promoció turística de la zona.
Este conveni complementa el document signat l'any 2001, per un termini concessional de 20 anys, en què s'especifica que el gestor de l'embarcador i l'edifici de serveis és l'Ajuntament d'Amposta, que té vigència fins a l'any 2021. Abans, l'immoble acollia l'oficina de turisme que s'ha traslladat al centre del municipi.
L'edifici de serveis de l'embarcador d'Amposta, nou espai de promoció turística
L'objectiu és promoure activitats vinculades al riu Ebre i promocionar els productes autòctons del Delta
ARA A PORTADA
-
Busos per cobrir el tram de l’R-15 entre Riba-roja d’Ebre i Reus per les afectacions del temporal Redacció
-
Rodalies restableix el servei (amb retards i cancel·lacions) després de dos dies sense trens Marc Orts i Cussó | Guillem Delso | Marc Descals
-
-
L'Ajuntament d'Amposta invertirà prop de 900.000 euros en la millora del camp de futbol i de l’estadi municipal d’atletisme i rugbi Redacció
-
Unió de Pagesos alerta de més acords comercials de la UE que amenacen l'arròs i els cítrics Redacció
Publicat el 09 de gener de 2017 a les 19:44
Actualitzat el 09 de gener de 2017 a les 22:23
Et pot interessar
-
Societat
Amposta inicia la recuperació de l’antiga sèquia mare per evitar inundacions als Ullals de Baltasar
-
Societat
Renfe habilita busos des de Tarragona amb parada a l'Ametlla de Mar i l'Aldea per connectar amb València
-
Societat
L’Hospital Verge de la Cinta tanca el 2025 amb una tendència positiva de les llistes d’espera
-
Societat
Carlos Tobar és el nou director-gerent de l'Hospital Comarcal d'Amposta després de la renúncia de Maria José Rallo
-
Societat
Móra d'Ebre escull la climatització de l’escola Lluís Viñas en els primers pressupostos participatius
-
Societat
El trencament del Trabucador deixa Infosa sense accés i obliga a aturar l’activitat
