Un camió de gran tonatge carregat de verdures va bolcar anit a l'AP-7 a l'Ametlla de Mar (Baix Ebre) i va deixar el conductor ferit lleu, segons han informat els Bombers de la Generalitat.
L'avís de l'accident es va rebre a les 22.45 hores al quilòmetre 295,5. El tràiler viatjava en direcció nord però –com a conseqüència del sinistre- va saltar la mitjana i va quedar tombat en direcció sud, cap al País Valencià, obstaculitzant totalment el pas de vehicles. Més de 15 hores després, l'AP-7 encara es troba tallada en sentit sud en aquest punt a l'espera que es pugui retirar el camió accidentat. Trànsit detalla que es fan desviaments en un tram de 16 quilòmetres per la veïna A-7/N-340 a través de la sortida de l'Hospitalet de l'Infant.
Els Bombers de la Generalitat van desplaçar a la zona tres dotacions, que es van encarregar de desconnectar la bateria del tràiler, aturar la fuita de gasoil del dipòsit del camió i fer neteja de la calçada.
L'AP-7, més de 15 hores tallada en sentit sud a l'Ametlla de Mar per un tràiler carregat de verdures bolcat
Trànsit informa que es fan desviaments en un tram de 16 quilòmetres per la veïna A-7/N-340 a l'Hospitalet de l'Infant
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de maig de 2020 a les 19:31
Actualitzat el 09 de maig de 2020 a les 19:46
Et pot interessar
-
Societat Ordeig reclama unitat per donar valor als productes del territori a la Festa de la Sega de l’Arròs a Deltebre
-
Societat La línia ferroviària R15 quedarà tancada dos dies per obres
-
Societat El COPATE defensa el trasllat operatiu a Roquetes davant les crítiques
-
Societat La URV estudia des del Campus Terres de l'Ebre com abordar la prevenció del suïcidi en l'entorn universitari
-
Societat Els pobles de l’Ebre, al centre del nou pla del Govern per protegir-se dels incendis
-
Societat Amposta acollirà el primer concurs televisiu drag de Catalunya: arriba el Delta Drag