Un camió de gran tonatge carregat de verdures va bolcar anit a l'AP-7 a l'Ametlla de Mar (Baix Ebre) i va deixar el conductor ferit lleu, segons han informat els Bombers de la Generalitat.
L'avís de l'accident es va rebre a les 22.45 hores al quilòmetre 295,5. El tràiler viatjava en direcció nord però –com a conseqüència del sinistre- va saltar la mitjana i va quedar tombat en direcció sud, cap al País Valencià, obstaculitzant totalment el pas de vehicles. Més de 15 hores després, l'AP-7 encara es troba tallada en sentit sud en aquest punt a l'espera que es pugui retirar el camió accidentat. Trànsit detalla que es fan desviaments en un tram de 16 quilòmetres per la veïna A-7/N-340 a través de la sortida de l'Hospitalet de l'Infant.
Els Bombers de la Generalitat van desplaçar a la zona tres dotacions, que es van encarregar de desconnectar la bateria del tràiler, aturar la fuita de gasoil del dipòsit del camió i fer neteja de la calçada.
L'AP-7, més de 15 hores tallada en sentit sud a l'Ametlla de Mar per un tràiler carregat de verdures bolcat
Trànsit informa que es fan desviaments en un tram de 16 quilòmetres per la veïna A-7/N-340 a l'Hospitalet de l'Infant
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de maig de 2020 a les 19:31
Actualitzat el 09 de maig de 2020 a les 19:46
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial a Tortosa per encetar la Festa del Renaixement
-
Societat Descobreixen a Tivenys una torre romana de vigilància de les guerres sertorianes
-
Societat Enguany crien 1.510 parelles de flamenc al delta de l’Ebre, però només sobreviuen 312 polls
-
Societat Comissen 1.600 plantes de marihuana en una nau que punxava la llum a la Sénia
-
Societat Xerta demana explicacions pel «descontrol» del foc la primera nit
-
Societat La Diputació aprovarà l'1 d'agost el projecte definitiu de la carretera entre la Ràpita i Poble Nou