L'Ampolla celebrarà el 24 de setembre la Festa de la Sega i les Jornades Gastronòmiques de l’Arròs

La festa estarà amenitzada per les rondalles típiques del Delta amb Guardet Lo Cantador i la Rondalla Suc d'Anguila.

Publicat el 18 de setembre de 2023 a les 08:41
Actualitzat el 18 de setembre de 2023 a les 09:11
L’Ampolla celebrarà el diumenge 24 de setembre la vint-i-dosena Festa de la Sega, que tindrà lloc de les 11 a les 14 hores,  al port pesquer de l’Ampolla. 

Com cada any, el port pesquer es transformarà en un sequer. Allí es mostrarà als visitants el procés tradicional de transformació de l’arròs un cop segat fins al moment de l’ensacat. 

La festa estarà amenitzada per les rondalles típiques del Delta amb Guardet Lo Cantador i la Rondalla Suc d’Anguila

Al llarg del matí, les persones que s’apropen fins al port pesquer degustaran  diversos tipus d'arròs, des de paella, passant per baldana d’arròs, així com  arròs negre, entre altres opcions. A més a més, es podran tastar postres i  productes dolços elaborats amb aquest cereal. El tiquet s’ha d’adquirir al  mateix recinte i inclou la degustació d’un tipus d'arròs al preu de 3 euros. La festa també disposarà de servei de barra. 

Jornades Gastronòmiques de l’Arròs 

Les vint-i-dosenes Jornades Gastronòmiques de l’Arròs de l’Ampolla, que refermaran  l’Ampolla com a espai gastronòmic del Delta, tindran lloc del 23 de  setembre al 15 d’octubre. Els preus dels menús oscil·len entre els 37 i els 45  euros i inclouen diverses propostes elaborades amb arròs, així com marisc  i productes propis de la zona. Tots els menús estaran maridats amb vins de  la DO Terra Alta

Els restaurants participants són: 

Bama Beach-Club 
Botavara
Can Piñana 
Casa Llambrich - Juani 
Club Nàutic - Casa Montero • La Barraca 
La Roca plana 
Lo Goleró 
Lo Típic 
Del Mar – Flamingo 
Rodamar 
Salazar’s 
Sol