Del 12 al 20 de novembre, la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla ha preparat un seguit de propostes i activitats per dinamitzar les vendes dels establiments locals i incentivar el consum.
El tret de sortida a la IX Setmana del Comerç, que enguany porta per lema 'Impulsem el nostre comerç', serà el divendres 12 de novembre, a les 20 hores, a la sala de plens de l’Ajuntament de l’Ampolla, on es distribuirà el material que la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla ha preparat per als comerciants que hi participin. Així, del 12 al 20 de novembre, els comerços del municipi adherits a la iniciativa decoraran els seus aparadors i oferiran ofertes i promocions preparades per a l'ocasió.
D'esta manera, cada dia de la setmana es promouran campanyes per potenciar els diferents productes dels establiments i fomentar el comerç local. Les iniciatives es basaran en diferents temàtiques: dimarts, la campanya porta per nom "Tens un descompte'; dimecres, es promocionarà el producte estrella de cada negoci; dijous, la campanya es basarà en 'Deixa el teu missatge' i divendres, es titula 'Et convido'. També hi ha previst que el dimarts 16 de novembre i el dimecres 17 de novembre, es realitzen dos tallers a l’Escola Mediterrani. A més a més, el dissabte 13 de novembre, a les 17 hores, a la plaça González Isla, hi haurà la Festa del Reciclatge, que consistirà en una gimcana per a tota la família amb l'objectiu de conscienciar petits i grans sobre la importància de fer una bona selecció dels residus.
Així mateix, la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla ha impulsat la campanya Compra, rasca i guanya, a través de la qual cada establiment adscrit a la Setmana del Comerç donarà premis de 5, 10 i 20 euros. “Aquest és el segon any que promovem aquesta campanya per tal de dinamitzar les vendes dels establiments locals, incentivar el consum, fidelitzar i captar nous clients, així com sensibilitzar els consumidors de la importància de mantenir el comerç local de l’Ampolla”, explica Geno Cabrera, regidora de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla.
Per al següent cap de setmana, divendres 19 de novembre, a les 20 hores, a la plaça Catalunya, s’ha organitzat la degustació popular Fem un tastet, que estarà acompanyada per la xaranga Estrella Band. L’endemà dissabte 20 de novembre, durant el matí, la Rondalla Suc d'Anguila i Guardet alegraran amb la seva música els carrers i establiments de la població. Per finalitzar aquesta IX Setmana del Comerç i coincidint amb la Festa de la Segregació, el mateix dissabte, a les 18 hores, a la plaça González Isla, hi haurà una xocolatada popular, i a les 23:00 hores, al Casal Municipal de l’Ampolla, tindrà lloc la festa 'Torna la festa', sense el sopar popular. L’aforament a aquest esdeveniment és limitat i és necessari adquirir l’entrada anticipada, que té un cost de 5 euros, a la Biblioteca Municipal de l’Ampolla. Per poder accedir al recinte, cal presentar el DNI o NIE juntament amb el certificat COVID digital de la UE que acredita tenir la pauta completa de vacunació o una prova diagnòstica vigent negativa.
L’Ampolla celebra la setmana del comerç per impulsar l'economia local
Del 12 al 20 de novembre, la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla ha preparat un seguit de propostes i activitats per dinamitzar les vendes dels establiments locals i incentivar el consum
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de novembre de 2021 a les 17:30
Actualitzat el 10 de novembre de 2021 a les 17:44
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa crea una línia d'ajuts per fer front a situacions de risc residencial
-
Societat
La Ràpita amplia el recorregut del bus gratuït fins al cementiri per Tots Sants
-
Societat
Les Penyes Taurines de l'Ebre convoquen els alcaldes davant la paralització dels actes taurins
-
Societat
Signat un nou conveni per impulsar el Parc del Mussol a Amposta
-
Societat
CGT Ebre instal·la un punt d’assessorament laboral i recollida d’aliments on VOX va situar-se fa una setmana a Tortosa
-
Societat
Deltebre avança en les actuacions al Passeig del Carrilet per reduir el risc d’inundacions
