Segons informa la Cala RTV, la recuperació turística a l'Ametlla de Mar este estiu, tot i les restriccions a causa de la pandèmia i les dificultats del turisme estranger, ha estat positiva.
L'ocupació global a l’Ametlla de Mar durant este passat mes de juliol és superior en un 9,4% respecte al mes de juliol de l’any passat.
Segons informen l’ocupació més alta s’ha produït en l’àmbit dels lloguers de xalets i apartaments, registrant-se un 87% d’ocupació, seguit pels hotels, que han registrat un 85% d’ocupació. En canvi els càmpings han registrat un 56% d’ocupació, si bé durant els caps de setmana l’ocupació ha estat molt més alta que entre setmana.
La procedència del turisme, el 75% és nacional, és a dir català i de la resta de l’estat, suposant un 5% menys que l’any anterior. Per contra, el turisme estranger, tot i les restriccions per viatjar des d’alguns països, s’ha registrat un 5% d’increment respecte al juliol, de 2020, situant-se en el 25% del total.
Maite Boquera és la regidora de Turisme, Comerç i Civisme en fa un balanç positiu comparant les dades amb l'any passat
"Les previsions de cara al mes d’agost són d’una ocupació del 98% als hotels, del 95% al lloguer d’apartaments i xalets i d’un 80% als càmpings".
L'Ametlla de Mar registra un increment del 9,4% d’ocupació durant el juliol
Les previsions de cara al mes d’agost són d’una ocupació del 98% als hotels, del 95% al lloguer d’apartaments i xalets i d’un 80% als càmpings
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’agost de 2021 a
les 19:31
Actualitzat el
10 d’agost de 2021 a les
19:43
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa constituirà una assemblea per elaborar el Pla Local per la Llengua
-
Societat
El model CSIR a les Terres de l’Ebre es trasllada al CAP Gandesa
-
Societat
L'Hospital de Tortosa i l'Institut de l'Ebre creen un motlle clínic únic al món i ultimen l'empresa per fabricar-lo
-
Societat
L’escola Horta Vella de la Ràpita es planta davant el tancament d’una línia d’I3
-
Societat
Suspesa la circulació de l'R16 entre Tarragona i Tortosa a causa del vent
-
Societat
La ventada deixa arbres arrencats, estructures agrícoles malmeses i pagesos sense suport al Baix Ebre i Montsià
