Segons informa la Cala RTV, la recuperació turística a l'Ametlla de Mar este estiu, tot i les restriccions a causa de la pandèmia i les dificultats del turisme estranger, ha estat positiva.
L'ocupació global a l’Ametlla de Mar durant este passat mes de juliol és superior en un 9,4% respecte al mes de juliol de l’any passat.
Segons informen l’ocupació més alta s’ha produït en l’àmbit dels lloguers de xalets i apartaments, registrant-se un 87% d’ocupació, seguit pels hotels, que han registrat un 85% d’ocupació. En canvi els càmpings han registrat un 56% d’ocupació, si bé durant els caps de setmana l’ocupació ha estat molt més alta que entre setmana.
La procedència del turisme, el 75% és nacional, és a dir català i de la resta de l’estat, suposant un 5% menys que l’any anterior. Per contra, el turisme estranger, tot i les restriccions per viatjar des d’alguns països, s’ha registrat un 5% d’increment respecte al juliol, de 2020, situant-se en el 25% del total.
Maite Boquera és la regidora de Turisme, Comerç i Civisme en fa un balanç positiu comparant les dades amb l'any passat
"Les previsions de cara al mes d’agost són d’una ocupació del 98% als hotels, del 95% al lloguer d’apartaments i xalets i d’un 80% als càmpings".
L'Ametlla de Mar registra un increment del 9,4% d’ocupació durant el juliol
Societat
Les previsions de cara al mes d’agost són d’una ocupació del 98% als hotels, del 95% al lloguer d’apartaments i xalets i d’un 80% als càmpings
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’agost de 2021 a
les 19:31
Actualitzat el
10 d’agost de 2021 a les
19:43
Et pot interessar
-
Societat
«El ioga no és aconseguir una postura, és veure què ens passa quan no la podem fer»
-
Societat
Expacients d'un centre de desintoxicació de les Terres de l'Ebre denuncien humiliacions i coaccions
-
Societat
Relleu en bloc a la direcció de l’Institut Despuig de Tortosa arran del suspens de la directora en l’avaluació
-
Societat Un any i mig de presó i quatre d’inhabilitació: la petició de Fiscalia contra l’exalcalde d’Amposta Manel Ferré
-
Societat
Ser pansexual en un poble de 1.200 habitants: «Sents que has de donar la cara»
-
Societat
Compren l'antiga discoteca Metro al polígon de Tosses d'Amposta per fer-hi un centre de culte
