09
d'octubre
del
2014
Vista nocturna del port de l'Ametlla de Mar. Foto: Sílvia Berbís.
L’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar ha començat un concurs a través de les xarxes socials d’Instagram i Facebook per tal d’agrair als seguidors tot el seu suport. De l’1 d’octubre al 30 d’abril, amb el concurs #AMETLLADEMARLIKESYOU s’escollirà una foto diària d’Instagram i es publicarà a Facebook per tal que els seguidors de la pàgina la puguen votar i compartir. Es premiaran les fotos amb més “m’agrada” i se sortejaran premis entre els qui posen m’agrada i les compartisquen a Facebook.
“La idea va sorgir des de l’àrea de Turisme pensant com podíem agrair a tots aquells que participen a les diferents xarxes que ens seguixen, comenten, compartixen els nostres continguts. Gràcies a estos usuaris ens promocionem arreu del món. A més, vull agrair a les empreses i entitats que ens han ofert col·laboració el seu compromís”, explica Andreu Martí, alcalde de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar, en una nota de premsa.
A més, cada mes tindrà una temàtica determinada: octubre, gastronomia; novembre, natura i paisatge; desembre, racons de la Cala; gener, tipisme mariner; febrer, festes i tradicions; març, activitats i vida, i s’acabarà amb abril, costa i platges.
Entre els participaran se sortejaran 49 caps de setmana al municipi que inclouran allotjament, activitat i obsequi gastronòmic. Així, en concret se sortejaran tres caps de setmana mensuals a les tres fotos que obtinguen més m’agrada a Facebook . A més, dos caps de setmana mensuals entre els m’agrada de la foto més votada. I, finalment, dos caps de setmana mensuals entre els que compartisquen la foto més votada.
Les fotografies a Instagram hauran d’estar etiquetades amb #AMETLLADEMAR. A més, l’àrea de Turisme remarca que també es tindran en compte les imatges dels usuaris penjades amb anterioritat dins l’any que vulguen participar en el concurs. Cada foto es podrà votar i/o compartir fins al 15 del mes següent, i el dia 16 de cada mes se sabran els guanyadors del mes anterior. Cada participant només podrà guanyar un cap de setmana. Tota la informació la podeu trobar aquí.
Empreses i entitats col·laboradores amb el concurs: hotel Ametlla Mar, càmping Ametlla, càmping Nàutic, Villas Nova Ametlla, Villas Dorada, Port Calafat, hotel L’Alguer, hotel del Port. Activitats: Tunatour del Grup Balfegó, Ametlla Diving Top Fisher, Plàncton divulga; Subkro. Ametlla Charter, Naturbike la Cala. Regals gastronòmics: Mel Germans Sancho, Formatgeria Punta Calda, Cooperativa Agrària, Ecomuseu del Vi, restaurants del Club de Gastronomia de l’Ametlla de Mar.
L’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar ha començat un concurs a través de les xarxes socials d’Instagram i Facebook per tal d’agrair als seguidors tot el seu suport. De l’1 d’octubre al 30 d’abril, amb el concurs #AMETLLADEMARLIKESYOU s’escollirà una foto diària d’Instagram i es publicarà a Facebook per tal que els seguidors de la pàgina la puguen votar i compartir. Es premiaran les fotos amb més “m’agrada” i se sortejaran premis entre els qui posen m’agrada i les compartisquen a Facebook.
“La idea va sorgir des de l’àrea de Turisme pensant com podíem agrair a tots aquells que participen a les diferents xarxes que ens seguixen, comenten, compartixen els nostres continguts. Gràcies a estos usuaris ens promocionem arreu del món. A més, vull agrair a les empreses i entitats que ens han ofert col·laboració el seu compromís”, explica Andreu Martí, alcalde de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar, en una nota de premsa.
A més, cada mes tindrà una temàtica determinada: octubre, gastronomia; novembre, natura i paisatge; desembre, racons de la Cala; gener, tipisme mariner; febrer, festes i tradicions; març, activitats i vida, i s’acabarà amb abril, costa i platges.
Entre els participaran se sortejaran 49 caps de setmana al municipi que inclouran allotjament, activitat i obsequi gastronòmic. Així, en concret se sortejaran tres caps de setmana mensuals a les tres fotos que obtinguen més m’agrada a Facebook . A més, dos caps de setmana mensuals entre els m’agrada de la foto més votada. I, finalment, dos caps de setmana mensuals entre els que compartisquen la foto més votada.
Les fotografies a Instagram hauran d’estar etiquetades amb #AMETLLADEMAR. A més, l’àrea de Turisme remarca que també es tindran en compte les imatges dels usuaris penjades amb anterioritat dins l’any que vulguen participar en el concurs. Cada foto es podrà votar i/o compartir fins al 15 del mes següent, i el dia 16 de cada mes se sabran els guanyadors del mes anterior. Cada participant només podrà guanyar un cap de setmana. Tota la informació la podeu trobar aquí.
Empreses i entitats col·laboradores amb el concurs: hotel Ametlla Mar, càmping Ametlla, càmping Nàutic, Villas Nova Ametlla, Villas Dorada, Port Calafat, hotel L’Alguer, hotel del Port. Activitats: Tunatour del Grup Balfegó, Ametlla Diving Top Fisher, Plàncton divulga; Subkro. Ametlla Charter, Naturbike la Cala. Regals gastronòmics: Mel Germans Sancho, Formatgeria Punta Calda, Cooperativa Agrària, Ecomuseu del Vi, restaurants del Club de Gastronomia de l’Ametlla de Mar.