L’Ajuntament de l’Ampolla ha instal·lat recentment quatre bancs solars intel·ligents a diferents punts de la façana marítima. Un es pot trobar a la terrassa del port pesquer, un altre a l’inici del passeig marítim Ramon Pous i dos al llarg del passeig de l’Arenal.
"Els nous bancs solars intel·ligents són un pas cap al futur dels espais públics i privats sostenibles. Amb estos bancs, podem oferir a la ciutadania un punt públic per carregar els telèfons mòbils, tauletes o ordinadors portàtils i al mateix temps per poder-se connectar a internet”, exposa Francesc Arasa, alcalde de l’Ampolla.
Els bancs són 100% solars i no requerixen cap subministrament d’energia addicional. A cada banc hi ha dos punts de càrrega USB amb indicador lluminós led, una plataforma de càrrega sense fils, així com connexió Wifi. A més, compten amb un sistema de refrigeració per aire que mantindrà la seva superfície a una temperatura confortable.
L’Ajuntament de l’Ampolla instal·la quatre bancs solars intel·ligents a la façana marítima
A cada banc hi ha dos punts de càrrega USB amb indicador lluminós led, una plataforma de càrrega sense fils i connexió Wifi

Ara a portada
Publicat el 07 de maig de 2019 a les 20:27
Actualitzat el 07 de maig de 2019 a les 20:42
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig