L' Ajuntament de l’Aldea ha incorporat tres efectius al cos de la Guàrdia Municipal, entre ells el nou sotsinspector Xavi Saragossa, provinent de la Policia Local d’Amposta i dos nous efectius per cobrir les vacants de la Guàrdia Municipal.A la vegada, per a la campanya de la síndria, s’ha tornat a contractar el servei de guardes rurals per evitar els robatoris als camps del municipi.
Pepe Caballé Regidor de Seguretat: “Tant pels moments que estem vivim, com per l’activitat que s’ha incrementat a nivell de municipi, com per les campanyes agrícoles, hem posat a l’abast de la ciutadania una millora de recursos humans per tal d’afrontar en millors garanties, totes les demandes que ens fan arribar des de la ciutadania.
"Amb la incorporació d’estos tres agents es donarà un millor servei a la població, a més de millorar les condicions laborals del cos dels Guàrdies Municipals" afirmen des del consistori.
L’Ajuntament de l’Aldea reforça la seguretat ciutadana i rural
Societat
Per a la campanya de la síndria, s’ha tornat a contractar el servei de guardes rurals per evitar els robatoris als camps del municipi
ARA A PORTADA
-
Política L’alcalde de Godall, indignat per les gairebé 40 hores sense llum: «No és una incidència menor» Joan Navarro
-
Política Antifrau arxiva la investigació sobre la cessió de l’edifici universitari d’Amposta a Euses Joan Navarro
-
Societat En marxa la construcció de la nova variant de la carretera TV-331 d’Ulldecona a Godall Joan Navarro
-
Societat Orígens celebra deu anys amb el repte de reunir 500 parelles per batre el rècord de la Jota Vella Joan Navarro
-
Societat Alcanar celebra sis dies de les Festes del Remei amb cultura, tradició i memòria local Joan Navarro
Publicat el
03 d’agost de 2021 a
les 19:00
Actualitzat el
03 d’agost de 2021 a les
19:12
Et pot interessar
-
Societat
Ulldecona alerta de greus afectacions al sector ramader amb granges inundades i animals ofegats
-
Societat
Restablerta la circulació de l'R16 entre Ulldecona i Tarragona després de les afectacions pel temporal
-
Societat
Santa Bàrbara reviu el malson de les inundacions amb una nova jornada de pluges devastadores
-
Societat
Protecció Civil aixeca les restriccions de mobilitat a l’Ebre
-
Societat
Ulldecona, Tortosa i Amposta activen tres centres d'acollida per atendre els afectats pels aiguats
-
Societat
Una vintena de desallotjats i 19 rescats en vehicles durant les hores més crítiques dels aiguats
