09
de gener
del
2020
Actualitzat
a les
10:08h
L'Ajuntament de l'Aldea ha iniciat esta setmana el procés de geolocalització de les masies i cases aïllades, un acció que permetrà que en cas de qualsevol mena d'emergència, els cossos de seguretat, Bombers o emergències mèdiques puguen localitzar estes llars facilitant un número de codi.
Esta acció, un dels compromisos de Govern de Junts x L'Aldea, es durà a terme en diverses fases. En la primera, personal en representació de L'Ajuntament passarà per tots els habitatges ubicats en zones rurals més pròximes al nucli urbà i complimentarà una fitxa amb dades que hauran de facilitar els propietaris, a més de comprovar les coordenades per geolocalitzar les masies.
Un cop finalitzada esta primera fase, s'elaborarà un cens i es dotarà de numeració les masies, que a la vegada els servirà d'adreça postal. Estes dades es facilitaran als serveis d'emergències, Guàrdia Municipal, CAP i correus. Les dades també serviran com a base per a la redacció del catàleg de masies, així com per a la senyalització i indicació d'aquestes.
Esta acció, un dels compromisos de Govern de Junts x L'Aldea, es durà a terme en diverses fases. En la primera, personal en representació de L'Ajuntament passarà per tots els habitatges ubicats en zones rurals més pròximes al nucli urbà i complimentarà una fitxa amb dades que hauran de facilitar els propietaris, a més de comprovar les coordenades per geolocalitzar les masies.
Un cop finalitzada esta primera fase, s'elaborarà un cens i es dotarà de numeració les masies, que a la vegada els servirà d'adreça postal. Estes dades es facilitaran als serveis d'emergències, Guàrdia Municipal, CAP i correus. Les dades també serviran com a base per a la redacció del catàleg de masies, així com per a la senyalització i indicació d'aquestes.