Este dilluns 20 de setembre el municipi de Deltebre ha sofert un nou tall en el subministrament elèctric que ha afectat a més de 1.800 veïns i veïnes del municipi, comerços, restaurants i també equipaments municipals com el cas del Centre Esportiu del Delta, com també a altres zones del Delta de l’Ebre.
A hores d’ara, i a partir de les gestions realitzades per l’Ajuntament de Deltebre durant aquests darrers mesos, s’estan executant i hi ha previstes importants inversions per a la millora i l’adequació de la xarxa. De tota manera, i a conseqüència dels periòdics talls en el subministrament, des de l’Ajuntament es sol·licita que s’acceleren estes actuacions i es finalitzen el més aviat possible per així prestar un millor servei a la ciutadania.
Des de l’Ajuntament de Deltebre, i en relació amb l’aturada d'este dilluns, s’habilitarà un formulari per tal que les persones afectades puguen enviar la seua queixa a la companyia elèctrica. A la vegada, el propi Ajuntament de Deltebre també presentarà una reclamació oficial i instarà a la Generalitat de Catalunya que actuï per les deficiències en la prestació del servei per part de la companyia.
A més cal recordar que, al mes de maig, els ajuntaments de Deltebre, Camarles, l’Aldea, l’Ampolla, Sant Jaume i l’EMD Els Muntells van trametre una carta a ENDESA reclamant millores a la xarxa elèctrica.
L’Ajuntament de Deltebre presenta una reclamació a Endesa pel tall de subministrament de dilluns
L’Ajuntament de Deltebre presenta importants inversions per a la millora i l’adequació de la xarxa
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de setembre de 2021 a les 19:01
Actualitzat el 21 de setembre de 2021 a les 19:09
Et pot interessar
-
Societat Presenten a la Ràpita el primer vaixell xàrter ecològic de l’Estat espanyol
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Mor Paco Faiges i Ribas, històric vicepresident de la Cambra de Comerç de Tortosa
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona
-
Societat Una trentena de plantadors s'enfanguen a la Festa de l'Arròs de Deltebre