L'Ajuntament de Deltebre (Baix Ebre) posarà a l'abast de la ciutadania les al·legacions contra el Pla de protecció del Delta de l'Ebre a partir d'este dilluns. El pla estatal, elaborat pel Ministeri de Transició Ecològica i Repte Demogràfic, està a consulta pública fins al pròxim 5 d'abril. El consistori facilitarà quatre models diferents d'al·legacions.
En concret, per a la ciutadania en general, per al teixit associatiu, per als propietaris de construccions en sòl urbà de Riumar o sòl potencialment turístic, i per als propietaris de sòl agrícola. L'alcalde de municipi, Lluís Soler, ha reiterat que han "d'inundar el ministeri d'al·legacions com a resposta a un pla que provocaria que la mar ens inunde".
L'Ajuntament de Deltebre es va reunir este divendres amb representants del teixit socioeconòmic del municipi per valorar la proposta d'observacions i al·legacions. El pla estatal suposa la incorporació al domini públic de 3.552.542 m2 del terme municipal. Això, afectaria 422 propietats. El consistori també prepara al·legacions que donarà a conèixer a finals d'este mes. De fet, estaran disponibles a la pàgina web de l'Ajuntament i es podran presentar telemàticament.
També es podran presentar, presencialment, a l'Espai d'Atenció Ciutadana i del Consell de Riumar, al Centre Esportiu del Delta, a la Biblioteca Delta de l'Ebre i a les oficines de la Comunitat de Regants de l'Esquerra de l'Ebre.
L'Ajuntament de Deltebre facilitarà la recollida d'al·legacions contra el Pla de protecció del Delta a partir de dilluns
Hi ha quatre models diferents de documents

- Pla aeri de la platja de la Marquesa -
- Quim Vallès / ACN
ARA A PORTADA
-
-
Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari Sílvia Berbís Morelló
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
-
Investigada per maltractar un pitbull fins deixar-lo amb la pell i els ossos a l’Aldea Sílvia Berbís Morelló
-
Primavera rècord de nits tropicals a les Terres de l’Ebre, amb registres mai vistos a Amposta, l’Aldea i Ulldecona Xavi Llambrich
Publicat el 07 de març de 2021 a les 09:44
Actualitzat el 07 de març de 2021 a les 09:48
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries