Per segon any consecutiu, la campanya ‘Cap infant sense caramels’ es veu afectada per la pandèmia de la COVID-19. Esta iniciativa, impulsada per l’Associació Celíacs de Catalunya des de l’any 2009 i que està adreçada a tots els ajuntaments del territori, pretén que, els 50.000 infants que pateixen celiaquia a Catalunya (el 60% de la població celíaca són infants), puguin gaudir, com la resta, d’una festa tan entranyable per a ells com és la cavalcada de Reis.
Enguany, s'ha tornat a impulsar la campanya tot i que ha estat directament condicionada per la situació sanitària. Malgrat això, més de 140 ajuntaments de Catalunya, d'entre els quals es troba l'Ajuntament d'Alcanar, s’han adherit a ‘Cap nen sense caramels’ i repartiran caramels sense gluten durant la cavalcada de Reis. D’esta manera, tots els caramels que es repartiran a Alcanar durant la cavalcada seran sense gluten.
La campanya 'Cap nen sense caramels" ha estat impulsada per l’Associació de Celíacs de Catalunya des del 2007 i es va implementar per primera vegada a les cavalcades del 2008. Esta és la setzena edició i s’hi han sumat més de 140 municipis d’arreu de Catalunya
L’Ajuntament d'Alcanar segueix apostant per tal que tots els infants del municipi puguin gaudir dels caramels en unes dates tan importants per ells.
L'Ajuntament d'Alcanar s'adhereix novament a la campanya «Cap nen sense caramels»
L’Ajuntament d'Alcanar aposta per tal que tots els infants del municipi puguen gaudir dels caramels en unes dates tan importants per ells
ARA A PORTADA
-
Els Mossos investiguen el propietari d’una hípica del Montsià per presumpte maltractament animal Redacció
-
El Delta i l'interior de les Terres de l'Ebre viuran un minut de glòria amb l'eclipsi solar Redacció
-
-
Tortosa s’incorpora al projecte Mapadeball amb alumnes dels instituts Dertosa i Cristòfol Despuig Redacció
-
Publicat el
05 de gener de 2022 a
les 19:31
Actualitzat el
05 de gener de 2022 a les
19:43
Et pot interessar
-
Societat
El Consell Comarcal del Baix Ebre revisa el risc de despreniments a la Via Verda per senyalitzar les zones afectades
-
Societat
El Ministeri de Transports investiga els despreniments al pont de les Arcades de Móra d'Ebre
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa convoca la 2a edició dels Premis 8M a les Dones Tortosines
-
Societat
Les XIII Jornades Gastronòmiques de la Galera de les Terres de l'Ebre arranquen el 6 de febrer
-
Societat
L'hospital Verge de la Cinta presenta candidatura per obtenir la Creu de Sant Jordi
-
Societat
Ulldecona inicia la licitació de les obres d’arranjament de camins rurals per 900.000 euros
