La XVII Festa de la Cirera de Paüls, la primera que se celebra en format digital, ha superat les 13.000 visites durant el cap de setmana. Unes dades que l’Ajuntament valora molt positivament. “No ens havíem marcat cap dada, però per un poble menut com el nostre l’organització d’aquest esdeveniment ha estat tot un repte i superar les 13.000 visites ho considerem un èxit”, ha manifestat l’alcalde de Paüls, Enric Adell, que agraeix la col·laboració de tots els veïns i veïnes.
Les més de 13.000 visites s’han registrat a través dels diferents canals que es van fer servir: la pàgina web cireradepauls.cat, el canal de YouTube i el Facebook de l'Ajuntament de Paüls. Pel que fa a l'acte que més èxit ha tingut ha estat la Jota de Paüls, ballada i tocada per la xaranga Tal com Sona, un acte que va ser enregistrat expressament per aquesta edició.
Les receptes de cuina dels establiments locals; la inauguració de la festa a càrrec de la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó i el premi a la millor cirera de Paüls 2020, que aquesta edició va endur-se Àngel Benaiges de Cal Castillo, han estat altres dels actes amb més seguidors. Tots els actes estan disponibles al web i als perfils de les xarxes socials de l’Ajuntament. A més, es poden continuar comprant cireres al web, s’estima que hi haurà producció fins a principi de juliol.
Pel que fa a la programació de la Festa de la Cirera ha inclòs vídeos en imatges d'arxiu d'altres edicions i altres enregistrats exclusivament per aquesta edició. “Ha estat una edició diferent, això ja ho teníem clar abans de començar, però ens hem reinventat i hem fet possible un altre cop que Paüls fos l'epicentre de la cirera a tot el país”, ha dit Adell. Una vegada tancada esta edició, l’Ajuntament ja comença a treballar en la del pròxim any. “Esperem que puguem gaudir-la amb els carrers plens de parades i de gent, però també tenim clar que el format en línia es mantindrà”, ha conclòs l’alcalde de Paüls.

ARA A PORTADA
-
-
-
Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre Redacció
-
Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV Redacció
-
Condemnen la responsable de l'alberg d'animals de Camarles per maltractament i intrusisme professional Redacció
Publicat el 08 de juny de 2020 a les 20:14
Actualitzat el 08 de juny de 2020 a les 20:27
Et pot interessar
-
Societat Un any de la gran ferida al Coll de l'Alba: aixi evoluciona el bosc cremat al 2024
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc
-
Societat Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca