El risc de rebrot s'enfila a 153 (alt) a les Terres de l'Ebre, 13 punts més que fa 24 hores, mentre que en l'interval anterior era de 47. Per comarques, el Baix Ebre es troba avui en risc molt alt (348.48), seguit de lluny pel Montsià, que el té mitjà alt (81.15), mentre que la Terra Alta i la Ribera d'Ebre el tenen baix. Quant a la velocitat de contagi (Rt), puja a 2,02, set dècimes més que en l'últim balanç, per sobre del registre de la setmana anterior, quan era de 0,82.
La regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 10.931 casos confirmats per PCR o TA, 14 casos més que en el balanç anterior, i 11.280 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 180 persones des de l'inici de la pandèmia, les mateixes que en l'anterior registre.
La taxa de confirmats per PCR o TA entre el 18 i el 24 de juny és de 47 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 74. El 4,60% de les proves que es fan surten positives. Actualment hi ha 10 pacients ingressats per Covid-19 als hospitals ebrencs.
La velocitat de contagi supera els 2 punts a les Terres de l'Ebre
El Baix Ebre és la comarca ebrenca amb el risc de rebrot més alt, per sobre de 300
ARA A PORTADA
-
Condemnen la responsable de l'alberg d'animals de Camarles per maltractament i intrusisme professional Redacció
-
-
Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Nou vaques aprofiten una rotonda per protagonitzar una fugida de pel·lícula a la Salsadella Redacció
-
Publicat el 28 de juny de 2021 a les 13:19
Actualitzat el 28 de juny de 2021 a les 13:22
Et pot interessar
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca
-
Societat Tortosa ja té les reines i hereus majors de les festes de la Cinta 2025
-
Societat El FabLab Terres de l’Ebre millora l’autonomia d’una jove amb mobilitat reduïda amb impressió 3D
-
Societat L’Arrossera obre les portes com a nou espai de talent, creació i identitat a Deltebre
-
Societat José Luis Arín confia en un pontificat de Lleó XIV continuista però amb una empremta pròpia