Un total de vint-i-vuit empreses i institucions participaran enguany en el quart Fòrum d’Ocupació Universitària que es celebrarà al campus Terres de l’Ebre este dijous 21 d’abril. Organitzat per l’Oficina d’Orientació Universitària de la Universitat Rovira i Virgili, la Càtedra d’Economia Local i Regional del campus Terres de l’Ebre i l’IDECE (Institut per al desenvolupament de les comarques de l’Ebre), esta trobada posa en contacte els estudiants recent titulats i tota la gent formada que hi estiga interessada amb les empreses del territori. L’objectiu del fòrum és el de ser una eina de captació de talent intel·lectual per a les empreses i així evitar-ne la fuga fora del territori i està adreçat a estudiants universitaris i de cicles superiors de totes les Terres de l’Ebre, independentment que estudiïn o hagen estudiat al campus de les Terres de l’Ebre.
Dels vint-i-vuit inscrits d’enguany, vint-i-tres són empreses de diversos sectors econòmics com ara el tecnològic, el de serveis empresarials i financers, el turisme, el sociosanitari, l’industrial i el del transport que tenen la seu o operen a les Terres de l’Ebre. Els cinc restants són institucions públiques. La gran majoria de les empreses jan van participar en el Fòrum de l’any passat, durant el qual, en un sol dia es van lliurar 535 currículums i es van fer 485 entrevistes. El més important però és que es van iniciar els tràmits de vint nous contractes de treball per cobrir places i perfils professionals dins d’algunes de les empreses participants. “Valorem molt positivament que el Fòrum serveixi, tal com ens han fet saber diverses empreses, perquè alguns dels estudiants que s’han entrevistat s’hagen acabat incorporant a les plantilles de les empreses”, manifesta Xavier Farré, sotsdirector del campus Terres de l’Ebre.
Enguany també es posarà a disposició dels estudiants d’ensenyaments que s’imparteixen a la resta de campus de la URV d’un autobús perquè puguen participar si ho desitgen a la trobada. També s’han organitzat dos tallers: 'Innovació en els processos de selecció. Més enllà de l'entrevista', a càrrec de Matilde Villarroya, professora del campus; i 'Dinàmica de grup per afrontar un procés de selecció', a càrrec de l’empresa de recursos humans Adecco que també participa al Fòrum. Estos tallers s’impartiran a les 9 i les 10 del matí respectivament.
El quart Fòrum d’Ocupació Universitària del campus Terres de l’Ebre s’inaugurarà a les 11 del matí del dijous 21 d’abril. L’atenció als estands per part de les empreses serà d’11.30 a 13.30 i de 15.00 a 17.00 hores.
La URV posarà en contacte empreses i estudiants per evitar la fuga de talents
Societat
Una trentena d’empreses i institucions participaran este dijous en el quart Fòrum d’ocupació del campus Terres de l’Ebre de la URV amb l'objectiu de captar graduats universitaris i de cicles superiors de tot el territori
ARA A PORTADA
-
Societat Tot suspès a Catalunya fins a les dues del migdia d’aquest diumenge Neus Climent | Pau Espí Solé
-
-
Societat L'Ametlla de Mar, les Cases d'Alcanar i Mas de Barberans superen els 220 litres en l'episodi de pluges torrencials Joan Navarro
-
Societat Una vintena de desallotjats i 19 rescats en vehicles durant les hores més crítiques dels aiguats Joan Navarro
-
Economia Els aiguats amenacen l'inici de la collita d'olives i cítrics a les Terres de l'Ebre Joan Navarro
Publicat el
20 d’abril de 2016 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Ulldecona alerta de greus afectacions al sector ramader amb granges inundades i animals ofegats
-
Societat
Restablerta la circulació de l'R16 entre Ulldecona i Tarragona després de les afectacions pel temporal
-
Societat
Santa Bàrbara reviu el malson de les inundacions amb una nova jornada de pluges devastadores
-
Societat
Ulldecona, Tortosa i Amposta activen tres centres d'acollida per atendre els afectats pels aiguats
-
Societat
La xarxa viària ebrenca recupera la normalitat de forma progressiva després dels aiguats
-
Societat
El Baix Ebre i el Montsià, confinats pels forts aiguats
