L'Ajuntament de la Ràpita ha inaugurat un espai de dol perinatal i gestacional al cementiri municipal amb motiu del Dia Internacional de la Pèrdua Perinatal i Gestacional. És el primer espai d'este tipus que s'habilita a les Terres de l'Ebre i el consistori l'obre als veïns del municipi i a la societat ebrenca perquè siga un "punt de trobada" on "passar processos que habitualment es passen en silenci".
Hi ha dos bancs per seure i una placa amb el gravat 'Fins i tot el més menut dels peus té el poder de deixar petjades eternes en aquest món'. La iniciativa vol també donar visibilitat a les morts perinatals i gestacionals que pateixen milers de famílies cada any.
Este divendres també es projecta a l'Auditori Sixto Mir de la Ràpita el documental 'Del dol a l'amor' d'Irene Margalef, Ariadna Martínez i Gabriel Novau, i il·lustrat per Eliot Borràs; i es pot visitar l'exposició de les imatges de Norma Grau, del projecte Stillbirth.
La Ràpita habilita el primer espai de dol perinatal i gestacional de les Terres de l'Ebre
L'espai està al cementiri municipal i s'oferix a tots els ciutadans del territori que patixen estes pèrdues
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’octubre de 2021 a
les 17:22
Actualitzat el
15 d’octubre de 2021 a les
17:29
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa destina 60.000 euros en ajudes d’habitatge contra el risc residencial
-
Societat
Crític.Cat s’estén a l’Ebre i al Camp de Tarragona per garantir una atenció equitativa als pacients crítics
-
Societat
Afectacions mínimes a la carretera entre Poble Nou i la Ràpita durant la campanya de l’arròs
-
Societat
ESARDI rep una beca internacional per impulsar un hub tecnològic i creatiu al centre
-
Societat
Tortosa celebra la 80a edició d'Expoebre amb el lema 'Construint història i records de futur'
-
Societat
El campus ebrenc de la URV celebra vint anys amb la mirada posada en el futur
