Coincidint amb la lectura del pregó i proclamació de pubilles i pubilletes de les Festes de la Cinta 2021, entrarà en funcionament la nova font del parc Municipal Teodor González de Tortosa. L'alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, ha visitat este matí els treballs, acompanyada del regidor de Serveis, Domingo Tomàs. Roigé ha explicat que "posem en funcionament l'antiga font de la plaça de l'Ajuntament al seu nou lloc, al bell mig del parc, en un espai destacat que hem envoltat de flors perquè llueixi encara més i esdevingui un nou espai turístic".
En esta línia, l'alcaldessa ha reivindicat la instal·lació de la font al parc Teodor González en el marc d'una "reforma integral" que l'Ajuntament està duent a terme per dinamitzar el parc, i és que a les actuacions ja dutes a terme, com la renovació del drenatge, la reposició del sauló o la renovació dels parcs infantils, entre altres, ara s'hi suma la nova font.
Així mateix, Roigé ha recordat que "la reforma integral també preveu 225.000 euros per ampliar l'arbrat i la jardineria al parc, per tal de potenciar-lo encara més com un espai verd de referència a la nostra ciutat". I és que la voluntat de l'equip de govern és la de treballar per una ciutat més amable per les persones, pensant en les famílies, amb espais verds destacats que convidin tothom a passejar i gaudir-ne i puguin esdevenir nous espais turístics.
Aigües de Tortosa s'ha encarregat de la instal·lació hidràulica que permet funcionar els brolladors. En este sentit, hi ha un doble circuit hidràulic: el primer, encarregat de fer anar el brollador central i, l'altre, els brolladors laterals. A més hi ha instal·lades dos bombes submergibles independents i un sistema de filtració i de desinfecció de l'aigua, que actuarà de manera contínua. L'actuació s'ha complementat amb una nova zona enjardinada que envolta la font.
La nova font del parc de Tortosa entra en funcionament coincidint amb les Festes de la Cinta
Societat
L'alcaldessa Meritxell Roigé emmarca l'acció en el conjunt d'una reforma integral per potenciar el parc com a zona verda de referència a la ciutat
ARA A PORTADA
-
Política Els exfuncionaris de Camarles acusen el govern local de buscar «rèdit polític» amb el cas dels pagaments irregulars Joan Navarro
-
Política Camarles denuncia la lentitud de la causa pels presumptes pagaments irregulars de 742.000 euros Joan Navarro
-
Successos Segona detenció per la venda de samarretes falsificades: 867 peces intervingudes a Amposta Joan Navarro
-
Política La Diputació de Tarragona injecta 2,96 milions a l’Ebre per reparar els efectes dels temporals i l'incendi de Paüls Joan Navarro
-
Publicat el
27 d’agost de 2021 a
les 15:49
Actualitzat el
27 d’agost de 2021 a les
15:58
Et pot interessar
-
Societat
L'eclipsi vora el mar: «Una experiència així s'ha de viure des d'un lloc espectacular»
-
Societat
«He sentit una sensació com que s’acabava el món»
-
Societat
Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador
-
Societat
Roquetes es reivindica com a punt de trobada científica en el dia de l’eclipsi
-
Societat
Ian Barroeta: de la Ràpita a una final mundial de tennis
-
Societat
La Fatarella, xafarranxo endreçat per viure a fons l'eclipsi
