La nena de 10 anys apunyalada pel seu pare el passat 16 d'agost a la localitat de Cabanes ja ha rebut l'alta de l'Hospital General de Castelló, on havia estat ingressada des de llavors. El progenitor, que també va matar al seu fill de 12 anys, es va suïcidar després de cometre les agressions.
Els fets es remunten a la matinada del 16 d'agost quan un home de 40 anys va apunyalar als seus dos fills i es va suïcidar des de la vivenda familiar en la que es trobava la família. El nen de 12 anys va morir a causa de les ferides, mentre que la nena va ser traslladada a l'hospital.
Fins al lloc es van mobilitzar dues unitats d'emergències. L'equip mèdic va atendre a la mare, amb una crisi d'ansietat, i a la nena. A l'arriba dels doctors l'agressor ja havia mort. A petició del 112, Creu Roja, va activar un equip d'atenció psicosocial, format per un psicòleg i dos socorristes, que van atendre l'entorn de la família afectada.
La nena de 10 anys apunyalada pel seu pare a Cabanes rep l'alta de l'hospital
L'home també va assassinar el seu fill de 12 anys i després es va suïcidar

- Minut de silenci pel nen assassinat pel seu pare -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
-
Els alumnes de l'escola Horta Vella de la Ràpita podran tornar a classe dilluns, una setmana després de l'aiguat Redacció
-
A partir dilluns es podran sol·licitar els préstecs bonificats pels danys dels aiguats Sílvia Berbís Morelló
-
Fiscalia manté les peticions de 19 anys de presó per a set dels nou acusats de matar un home a Roquetes Redacció
-
«Vandellòs I no és només la història d'un accident, sinó la de totes les persones que la van salvar» Marc Roselló
Publicat el 28 d’agost de 2020 a les 18:59
Et pot interessar
-
Societat L'espectacular rastre que han deixat els aiguats al Delta de l'Ebre
-
Societat La URV millora amb intel·ligència artificial la predicció del risc de reaparició del càncer de mama
-
Societat La Diputació augmenta en més de 3 milions l'import de licitació de la carretera del Poble Nou
-
Societat En marxa les obres de la plaça-mirador al port de l'Ampolla, amb un cost de 615.000 euros
-
Societat La història darrere la foto viral dels aiguats a la Ràpita
-
Societat Vint-i-set milions en 5 anys per arreglar barrancs a les Terres de l'Ebre