Ja és oberta la convocatòria del concurs de disseny de cartells de la XXX Mostra de Jazz de Tortosa. L’edició d’enguany tindrà lloc del 30 de juny al 15 de juliol, organitzada per l’Associació Músiques i Events de l’Ebre amb el suport de l’Ajuntament de Tortosa.
Els concursants hauran de lliurar els seus dissenys abans del 6 de maig al correu electrònic de la Mostra Jazz Tortosa: mostra@jazztortosa.com. La decisió, en la qual es valorarà la relació de les obres presentades i la Mostra de Jazz de Tortosa, es farà pública en la data que l’organització anunciarà públicament.
A banda del guanyador, que rebrà un premi en metàl·lic de 700 € amb la col·laboració de la Fundació Privada Duran-Martí, una selecció dels millors cartells presentats formarà part també d’una exposició pública durant la XXX Mostra de Jazz de Tortosa.
La Mostra s’inclou dins de la programació musical estable de la ciutat i és un referent entre els amants de jazz de la zona on conflueixen el sud de Catalunya, el nord del País Valencià i la franja aragonesa.
En els darrers anys, han actuat en el marc del festival artistes de prestigi internacional com Tete Montoliu, Chick Corea, Michel Camilo, Arturo Sandoval, Yellowjackets, Marcus Miller, Soulbop Band (amb Bill Evans i Randy Brecker), Roben Ford, Pedro Iturralde, Pegasus, Avishai Cohen, Mezzoforte, Paquito d’Rivera, Spyro Gyra, o Ara Malikian, entre d’altres.
Per a més informació, els concursants poden consultar les bases de la convocatòria a la pàgina web www.jazztortosa.com.
La Mostra de Jazz de Tortosa convoca el concurs anual de disseny de cartells del festival
La trentena Mostra de Jazz de Tortosa, que tindrà lloc del 30 de juny al 15 de juliol, està organitzada per l’Associació Musiques i Events de l’Ebre amb el suport de l’Ajuntament de Tortosa

- Patax, un dels grups que han actuat a la Mostra de Jazz de Tortosa -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’abril de 2023 a les 10:43
Actualitzat el 11 d’abril de 2023 a les 10:51
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries